Посадові інструкції
10.02.2025

Посадова інструкція головного адміністратора

40

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

головного адміністратора

(Код КП – 1229.6)

 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність головного адміністратора.

1.2. Призначається приймається на посаду і звільняється із неї наказом __________________________.

1.3. Підпорядковується безпосередньо ___________________.

1.4. Керує роботою ______________.

1.5. Під час відсутності, заміщається особою, призначеною в установленому порядку, яка набуває відповідних прав і несе відповідальність за належне виконання покладених на нього обов'язків.

 

2. Завдання та обов’язки

2.1. Організовує виконання поточного плану концертів і обслуговування глядачів на стаціонарі, виїздах і гастролях.

2.2.Забезпечує своєчасну інформацію населення про проведення концертів та високу культуру обслуговування глядачів.

2.3. Здійснює обсяг робіт, пов’язаних з випуском у світ рекламної продукції (програм, буклетів тощо) та їх реалізацію глядачам.

2.4. Організовує роботу квиткового господарства з продажу квитків та здійснює оперативний контроль за ходом їх реалізації.

2.5. Контролює роботу квиткової каси, гардеробу для глядачів, прибиральників та інших працівників обслуговуючого персоналу із надання необхідних послуг і створення належних умов для глядачів.

2.6. Забезпечує підготовку та проведення виїзних концертів та організовує перевезення працівників та майна.

2.7. Проводить роботу з організації і проведення гастролей.

2.8. Організовує підготовку майданчиків для концертів на гастролях, забезпечує бронювання місць у готелях для розміщення колективу.

2.9. Чергує під час проведення концертів.

2.10. Організовує роботу обслуговуючого персоналу щодо дотримання правил і норм охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

2.11.Забезпечує контроль за дотриманням правил поведінки у громадських місцях та правил протипожежної безпеки.

3. Права

Головний адміністратор має право:

3.1. Вживати дії для запобігання та усунення випадків будь-яких порушень або невідповідностей.

3.2. Отримувати всі передбачені законодавством соціальні гарантії.

3.3. Вимагати сприяння у виконанні своїх посадових обов’язків і здійсненні прав.

3.4. Вимагати створення організаційно-технічних умов, необхідних для виконання посадових обов’язків та надання необхідного обладнання та інвентарю.

3.5. Знайомитися з проектами документів, що стосуються його діяльності.

3.6. Запитувати і отримувати документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання своїх посадових обов’язків і розпоряджень керівництва.

3.7. Підвищувати свою професійну кваліфікацію.

3.8. Повідомляти про виявлені в процесі своєї діяльності порушення і невідповідності і вносити пропозиції щодо їх усунення.

3.9. Ознайомлюватися з документами, що визначають права та обов’язки за займаною посадою, критерії оцінки якості виконання посадових обов'язків.

 

4. Відповідальність

Головний адміністратор несе відповідальність за:

4.1. Невиконання або несвоєчасне виконання покладених цією посадовою інструкцією обов’язків та (або) невикористання наданих прав.

4.2. Недотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

4.3. Розголошення інформації про організацію (підприємство/установу), що відноситься до комерційної таємниці.

4.4. Невиконання або неналежне виконання вимог внутрішніх нормативних документів організації (підприємства/установи) та законних розпоряджень керівництва.

4.5. Правопорушення, скоєні в процесі своєї діяльності, в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.

4.6. Завдання матеріального збитку організації (підприємству/установі) в межах, встановлених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством.

4.7. Неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях.

 

5. Повинен знати

Головний адміністратор повинен знати:

5.1. Чинне законодавство в галузі культури та мистецтва.

5.2. Основи економіки, організації праці та управління.

5.3. Порядок ведення квиткового господарства, розповсюдження реклами.

5.4. Основи трудового законодавства, бухгалтерського обліку.

5.5. Правила внутрішнього трудового розпорядку.

5.6.Правила і норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту.

 

6. Кваліфікаційні вимоги

Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за фахом на посадах керівників нижчого рівня не менше 3 років.

 

7. Взаємовідносини (зв’язки) за професією, посадою

Головний адміністратор взаємодіє:

7.1. З керівництвом установи щодо організації концертів.

7.2. З технічним персоналом (звук, світло, сцена) для забезпечення належних умов проведення концертів.

7.3. З охоронною службою для забезпечення безпеки глядачів.

7.4. З PR-відділом щодо реклами та популяризації концертів.

7.5. З квитковими касами та партнерами з продажу квитків.

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

40

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

Інше
10.10.2025

Графік відпусток на 2026 рік затверджений директором

2

5658

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

3

5877

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

2

5343

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

2

9172

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

3

4749

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

2

4391