Договори
10.08.2023

Договір переробки (утилізації) обладнання

134

ДОГОВІР № ___

 

«__» _________ 20__ р.

м. _________

ТОВ «_______________», що іменується в подальшому «Виконавець», в особі директора ____________________, що діє на підставі Статуту, ліцензії Міністерства фінансів України від __.__.20______, та ліцензії Міністерства екології та природничих ресурсів України від __.__.20__ № ___. з одного боку, та

ТОВ «_______________», що іменується в подальшому «Замовник», в особі директора ________________________, що діє на підставі Статуту, з другої сторони, разом надалі «Сторони», а кожна окремо «Сторона», уклали цей договір про таке:

 

1.       Предмет договору

1.1. Замовник здає обладнання та оплачує за його розбирання та переробку, а Виконавець приймає  передане обладнання (далі – сировина).

 

2.       Зобов’язання сторін

2.1.              Замовник зобов’язаний:

2.1.1. Розсортувати сировину по видам і підготувати його до вигляду, що зручний для подальшої прийомки, і відвантаження Виконавцю. За узгодженістю з Виконавцем допускається відвантаження сировини у нерозібраному вигляді і без сортування.

2.1.2.       Передати сировину Виконавцю за узгодженим описом повністю.

2.2.             Виконавець зобов’язаний:

2.2.1. Прийняти сировину за описом Замовника і виписати акт прийому – передачі (згідно Додатку № 1 до цього договору).

2.2.2. Переробити сировину і представити Замовнику не пізніше 20 календарних днів з моменту розрахунку за розбирання та переробку  зданої  сировини акт виконаних робіт.

2.3.             По усім іншим питанням, не зазначеним у даному договорі, Сторони керуються чинним законодавством України.

2.4.             Сторони зобов’язуються не передавати свої  зобов’язання та повноваження  у відповідності до укладеного договору третій стороні.

 

3.            Вартість, порядок і терміни розрахунків

3.1. Загальна сума договору складає __________ грн (_________ грн __ коп.) в т.ч. ПДВ _____грн (______грн __ коп.), згідно протоколу цін на послуги  по розбиранню та переробці обладнання (згідно Додатку № 2 до цього договору).

3.1.             Замовник здійснює оплату 50% протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту укладення договору, 50% від вартості протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання сторонами Додатків № 1 та № 2 цього договору.

 

4.            Система оподаткування

4.1.                  Статус Виконавця:

– як платника податку на прибуток, встановлений на загальних підставах;

– як платника ПДВ, встановлений на загальних підставах.

4.2.                  Статус Замовника:

– як платника податку на прибуток на загальних підставах.

4.3.                  При зміні Сторонами статусу платника податку на прибуток або статусу платника ПДВ, Сторони зобов’язані повідомити про це один одного у письмовій формі протягом 10 календарних днів.

4.4.                  Для обміну податковими накладними в електронному вигляді використовується програмне забезпечення М.E.Doс.

4.5.              У випадку порушення однією з Сторін зобов’язань щодо направлення в електронній формі та здійснення реєстрації податкової накладної винна Сторона відшкодовує іншій  збитки у розмірі податкових зобов’язань визначених ненаправленою та/або незареєстрованою податковою накладною.

 

5.      Форс-мажор

5.1.Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань за даним Договором, якщо воно викликане обставинами непереборної сили, що виникли після укладення цього Договору, на що є відповідний висновок Торгівельно-промислової палати України.

5.2.При настанні форс-мажору Сторона повинна сповістити про це іншу сторону не пізніше 10 (десяти) днів у письмовій формі, вказавши характер виниклих обставин, можливість і терміни виконання (невиконання) зобов'язань.

 

6.      Особливі умови

6.1.             Вивіз наданої на розбирання та переробку сировини здійснюється за узгодженням Сторін.

6.2.             Завантаження наданої на розбирання та переробку сировини здійснюється за узгодженням Сторін.

 

7.      Вирішення спорів

7.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

7.2. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного в Україні законодавства.

 

8. Термін дії договору

8.1. Термін дії договору: до «__» _____________ 20__ року, а в плані розрахунків – до повного виконання зобов’язань за даним договором.

8.2.Даний договір укладений у двох екземплярах, що мають однакову юридичну силу.

 

  1. Місцезнаходження і реквізити сторін

 

Виконавець:

Замовник:

______________________________

__________________________

 


 

 

 

 

 

Додаток № 1 до Договору
від «__»__________20__р. № __

АКТ

прийому-передачі обладнання

ТОВ «____________»,що іменується в подальшому «Виконавець», в особі директора ______________, що діє на підставі Статуту, ліцензії Міністерства фінансів України від __.__.20__ № ____, та ліцензії Міністерства екології та природничих ресурсів України від __.__.20__ № ____ з одного боку, та

ТОВ «_______________»,що іменується в подальшому «Замовник»,в особідиректора ________________________, що діє на підставі Статуту, з другої сторони,разом надалі «Сторони», а кожна окремо «Сторона», уклали цей Акт про наступне:

1.                  Замовник передав, а Виконавець прийняв, на умовах Договору, наступне обладнання:

№ п/п

Найменування

Інвентарний номер

Місцезнаходження

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

Місцезнаходження і реквізити сторін

 

Виконавець:

Замовник:

________________________________

______________________


 

 

 

 

 

Додаток № 2 до Договору №_
від «__» _________ 20__р.

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ

цін на послуги  по розбиранню та переробці обладнання

 

 

Інвентарний номер

Опис моделі

Місцезнаходження

Вартість переробки, ціна з ПДВ

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місцезнаходження і реквізити сторін

 

Виконавець:

Замовник:

_____________________________

________________________

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

134

Коментарі

Коментарів ще немає

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

4958

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

5464

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

1

4550

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

8914

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

4148