Посадова інструкція менеджера (управителя) з організації консультативних послуг
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________» (назва підприємства)
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________» підпис Ім’я ПРІЗВИЩЕ «__» ________ 20__ р. |
Посадова інструкціяменеджера (управителя) з організації консультативних послуг
(код КП 1479)
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція визначає обов’язки, права та відповідальність менеджера з організації консультативних послуг.
1.2. Посада менеджера з організації консультативних послуг належить до посад керівного складу.
1.3. Менеджер з організації консультативних послуг призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства.
1.4. Менеджер з організації консультативних послуг безпосередньо підпорядкований ___________________________.
1.5. Знає та застосовує у діяльності:
- Законодавчі та нормативно-правові акти;
- Систему і організацію діловодства та ведення архівної справи;
- Систему організації контролю за виконанням документів;
- Систему роботи з персоналом;
- Управлінські технології;
- Перспективи технічного, економічного і соціального розвитку галузі;
- Профіль, спеціалізацію та особливості структури підприємства, установи, організації;
- Ділову українську мову;
- Правила ділового етикету та спілкування;
- Основи адміністративного, стратегічного, проектного та кадрового менеджменту, зв'язків з громадськістю, соціальної психології, педагогіки, соціології та економіки праці, трудового законодавства;
- Інструментальні засоби сучасного офісу (інформаційні технології та засоби оргтехніки);
- Правила і розпорядок захисту персоналу та об'єктів господарювання;
- Правила та норми охорони праці, пожежної безпеки та виробничої санітарії.
1.6. За відсутності менеджера з організації консультативних послуг (лікарняний, відпустка, відрядження тощо) його обов’язки виконує _______________________.
2. Завдання та обов’язки
2.1. Здійснює керівництво діяльністю консультативної служби підприємства, установи, організації та несе персональну відповідальність перед керівництвом за виконання покладених на нього обов'язків.
2.2. Очолює та організовує роботу щодо вирішення проблем у сфері стратегічного планування, управління господарською, інвестиційною та фінансовою діяльністю, оптимізації й підвищення ефективності організації та її підрозділів.
2.3.Формує консультативну інфраструктуру підприємства, установи, організації.
2.4.Розподіляє обов'язки між структурними підрозділами служби чи її працівниками, спрямовує, координує та контролює їх роботу.
2.5.Подає пропозиції керівництву щодо структури адміністративної служби.
2.6.Вживає заходів щодо вдосконалення форм і методів роботи персоналу.
2.7. Розробляє аналітичні, довідкові та інші матеріали з питань, що стосуються діяльності підприємства, установи, організації в межах своєї компетенції.
2.8. Готує аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, звіти на основі аналізу показників розвитку підприємства, установи, організації або підпорядкованого структурного підрозділу.
2.9. Разом з керівниками структурних підрозділів бере участь у розробленні перспективних та поточних планів відповідно до загальної стратегії розвитку підприємства, установи, організації.
2.10. Проводить моніторинг ефективності обраної стратегії, на основі якого розробляє рекомендації щодо перспектив розвитку підприємства, установи, організації та їх структурних підрозділів.
2.11.У межах делегованих повноважень контролює стан організаційно-розпорядчої діяльності в організації та структурних підрозділах.
2.12.Бере участь в організації комплексу заходів щодо забезпечення захисту персоналу.
2.13.Разом з керівниками структурних підрозділів розробляє посадові інструкції і правила внутрішнього трудового розпорядку, вживає заходів щодо забезпечення відповідних умов праці на робочих місцях.
2.14.Разом з керівниками інших структурних підрозділів розробляє та організовує роботу з упровадження внутрішніх та зовнішніх стандартів ділових документів.
2.15.У межах своєї компетенції або за дорученням керівника представляє підприємство, установу, організацію в усіх органах, установах, організаціях, засобах масової інформації, здійснює зв'язки з керівниками органів
державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, із фізичними особами, а також у взаємовідносинах із зарубіжними партнерами.
2.16.У межах своїх повноважень видає розпорядження і доручення, які є обов'язковими для виконання всіма працівниками, підписує та візує документи.
2.17.Знає, розуміє і застосовує діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності.
2.18.Очолює та організовує роботу з підготовки та проведення заходів за участю керівництва.
2.19.Знає і виконує вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримується норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
2.20._____________________________________________________________________.
3. Права
Має право:
3.1. Подавати пропозиції керівництву підприємства про прийняття, звільнення, заохочення та накладення стягнень щодо працівників консультативної служби в установленому законодавством порядку.
3.2. Подавати пропозиції керівництву щодо забезпечення консультативної служби підприємства необхідними запасними та комплектуючими виробами, придбання або модернізації обчислювальної техніки, програмного забезпечення та іншого устаткування.
3.3. Контролювати роботу всіх довідкових, консультаційних та інформаційних систем підприємства.
3.4. Отримувати інформацію від посадових осіб підприємства, необхідну для виконання ним посадових обов’язків.
3.5. Бути забезпеченим службовим транспортом, отримувати компенсацію представницьких витрат під час виконання посадових обов’язків.
3.6. Брати участь у колегіях, нарадах, зборах та засіданнях із питань, що стосуються його компетенції.
3.7. Представляти інтереси підприємства в органах державної влади, громадських організаціях, інших підприємствах, установах та організаціях із питань, що належать до його компетенції.
3.8.__________________________________________________________________________.
4. Відповідальність
Може бути притягнутий до відповідальності за:
4.1 За неналежне виконання або невиконання своїх посадових обов'язків, а також за невикористання або неповне використання своїх функціональних прав, що передбачені цією посадовою інструкцією, - в межах, визначених чинним законодавством України про працю.
4.2.За правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності, - в межах, визначених чинним адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України.
4.3.За завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
4.4._________________________________________________________________
5. Кваліфікаційні вимоги
5.1. Повна вища освіта за напрямом підготовки «Менеджмент», освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст, магістр».
5.2. Післядипломна освіта за напрямом «Менеджмент».
5.3. Стаж роботи за фахом — мінімум 2 роки.

Коментарів ще немає