Посадові інструкції
31.03.2022

Посадова інструкція завідувача господарства

428

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «_______________»

(назва підприємства)

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Директор Товариства з обмеженою відповідальністю «________________»

підпис       Ім’я ПРІЗВИЩЕ

 «__» ________ 20__ р.

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

завідувача господарства

(Код КП - 1239)

 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція визначає функціональні обов'язки, права та відповідальність  завідувача господарства підприємства.

1.2. Завідувач господарства належить до професійної групи «Керівники».

1.3. Завідувач господарства призначається на посаду та звільняється з неї наказом директора підприємства за поданням заступника директора (або без подання).

1.4. Завідувач господарства безпосередньо підпорядковується заступнику директора підприємства (іншому керівнику). Завідувачу господарства підпорядковуються усі працівники господарської служби підприємства.

1.5. У своїй діяльності завідувач господарства керується законодавчими та іншими нормативно-правовими (нормативно-технічними) актами України, що є чинними для відповідної галузі та виробництва, Статутом (Положенням) підприємства, Положенням про систему управління якістю на підприємстві (Керівним документом з якості на підприємстві), Положенням про господарську службу підприємства, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора підприємства (заступника директора) з відповідних питань, відповідними інструкціями з охорони праці, цією посадовою інструкцією.

1.6. Головна функція  завідувача господарства (мета діяльності на посаді)  – здійснення керівництва роботою з господарського обслуговування підприємства та його підрозділів.

1.7.  Робоче місце  завідувача господарства знаходиться у кабінеті завідувача господарства підприємства, за умовами праці відповідає чинним нормативним документам і стандартам та обладнане сучасними засобами зв'язку і комунікації, персональним комп'ютером, якого підключено до локальної мережі підприємства та Інтернету, а також відповідною оргтехнікою, місцями зберігання документації (сейфом), бібліотечкою інформаційних матеріалів з відповідних питань. За необхідності може тимчасово знаходитися на відповідних об'єктах підприємства, де здійснюються роботи господарського характеру...

1.8. У разі відсутності завідувача господарства на робочому місці (хвороба, відпустка, відрядження тощо) виконання його обов'язків забезпечує у межах компетенції інший працівник господарської служби відповідної кваліфікації за розпорядженням заступника директора підприємства (директора підприємства).

1.9.  Оригінал цієї посадової інструкції зберігається у відділі кадрів підприємства, 1-а копія – у заступника директора підприємства, 2-а копія - у завідувача господарства.

1.10.   У разі перерозподілу обов'язків між керівними працівниками підприємства до цієї посадової інструкції за наказом директора підприємства можуть бути внесені зміни або доповнення відповідно до чинного законодавства.

 

2. Завдання та обов'язки

 Завідувач господарства виконує такі функціональні завдання та обов'язки:

2.1. Здійснює керівництво роботою з господарського обслуговування підприємства, установи, організації або їх підрозділів.

2.2. Забезпечує збереження господарського інвентарю, його відновлення та поповнення, а також додержання чистоти у приміщеннях та на прилеглій території.

2.3. Стежить за станом приміщень та вживає заходів щодо своєчасного їх ремонту.

2.4. Забезпечує працівників канцелярським приладдям та предметами господарського вжитку.

2.5.  Керує роботою обслуговуючого персоналу

2.6. Аналізує стан виконання планів, організації робіт, виконавської майстерності підпорядкованих працівників.

2.7. Удосконалює форми мотивації праці підпорядкованих працівників відповідно до їх професійних та ділових якостей, складності та умов праці, результатів господарської діяльності підприємства.

2.8. У межах компетенції бере участь у розробці, впровадженні та функціонуванні за напрямком своєї роботи системи управління якістю на підприємстві, дотримується відповідних настанов (інструкцій, стандартів тощо) з якості.

2.9. У встановленому порядку підвищує свою професійну кваліфікацію, а також упроваджує заходи щодо професійного розвитку підпорядкованих працівників з метою досягнення високих економічних результатів.

2.10.  Дотримується правил і норм охорони праці, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища, а також контролює їх дотримання підпорядкованими працівниками.

 

3. Права

Для виконання своїх функцій  завідувач господарства має право:

3.1.  Давати указівки підпорядкованим працівникам.

3.2. Вносити пропозиції заступнику директора підприємства з питань підвищення ефективності своєї діяльності.

3.3.  Отримувати від структурних підрозділів підприємства доречні матеріали та інформацію, необхідну для виконання своїх посадових обов'язків.

3.4. Брати участь у вирішенні відповідних питань щодо функціонування на підприємстві системи управління якістю у відповідності до своєї компетенції.

3.5.  Ознайомлюватися із всіма документами, які визначають його права та обов'язки, критерії оцінювання якості виконання ним своїх посадових обов'язків.

3.6.  У межах компетенції (за дорученням) представляти інтереси підприємства перед сторонніми підприємствами, установами, організаціями, взаємодіяти з їх представниками, вести з ними переговори та ділове листування з відповідних питань.

3.7.      Підписувати та візувати документи у межах своєї компетенції.

 

4. Відповідальність

4.1.      Завідувач господарства несе відповідальність за:

4.1.1.   Неналежне виконання вимог законодавства та організаційно-розпорядчих документів підприємства, що стосуються його напрямку діяльності.

4.1.2.   Недотримання вимог (процесів, процедур, протоколів, стандартів) чинної на підприємстві системи управління якістю.

4.1.3.   Перевищення або недостатнє використання своїх повноважень, визначених цією посадовою інструкцією та іншими відповідними документами підприємства.

4.1.4.   Вчинення матеріальних збитків підприємству з власної провини у межах, встановлених чинним законодавством України.

4.1.5.   Невиконання або неналежне виконання інших своїх посадових обов'язків згідно з цією посадовою інструкцією.

4.1.6.   Недотримання правил і норм охорони праці, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища.

4.2. Оцінювання роботи  завідувача господарства здійснює заступник директора підприємства. Основними показниками при оцінюванні роботи завідувача господарства є своєчасність та повнота виконання ним свої посадових обов'язків, дотримання вимог організаційно-розпорядчих документів підприємства, що стосуються його напрямків діяльності, вимог чинної на підприємстві системи управління якістю.

 

5.  Повинен знати

 Завідувач господарства повинен знати:

5.1.  постанови, розпорядження, накази, інші керівні та нормативні документи органів вищого рівня, що стосуються господарського обслуговування підприємства;

5.2.    засоби механізації праці обслуговуючого персоналу;

5.3.   правила експлуатації приміщень;

5.4.   основи організації праці;

5.5.   основи трудового законодавства

5.6.   основи трудового законодавства

5.7. вимоги (настанови, стандарти, інструкції, процеси тощо) впровадженої на підприємстві системи управління якістю за профілем своєї діяльності

5.8. методи обробки інформації з використанням сучасних технічних засобів комунікацій і зв'язку, комп'ютерів, відповідні прикладні програмні засоби;

5.9.  правила і норми охорони праці, виробничої санітарії, пожежної безпеки, охорони навколишнього середовища..

 

6.  Кваліфікаційні вимоги

Початковий рівень (короткий цикл) або перший (бакалаврський) рівень вищої освіти відповідного напряму підготовки (галузі знань). Стаж роботи з господарського обслуговування - не менше 1 року.

 

7.  Взаємовідносини (зв'язки) за посадою

Для виконання обов'язків та реалізації своїх прав  завідувач господарства взаємодіє із:

7.1. іншими керівними працівниками підприємства з питань координації і взаємодії у роботі, надання та отримання відповідної інформації (матеріалів, документів тощо);

7.2. керівниками (іншими працівниками) інших структурних підрозділів підприємства з питань надання та отримання відповідної інформації (матеріалів, документів тощо);

7.3.  представниками інших (сторонніх) підприємств, установ, організацій у межах компетенції з питань, що представляють спільний інтерес для зазначених організацій та підприємства або що пов'язані з повноваженнями сторонніх організацій у відповідних сферах.

Доступ до матеріалу надається лише
передплатникам платформи

Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, .
Або , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

428

Коментарі

Коментарів ще немає

Інше
10.10.2025

Графік відпусток на 2026 рік затверджений директором

2

5615

Накази
10.09.2025

Наказ про облікову політику ТОВ

3

5843

Накази
06.10.2025

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

2

5314

Інше
29.06.2025

Табель обліку використання робочого часу

2

9153

Листи, довідки
15.10.2025

Довідка-розрахунок нарахування та сплати ЄСВ

3

4727

Облікові документи
02.06.2025

Відомість нарахування заробітної плати

2

4376