Зміни до ліцензії на пальне: як внести корективи
як внести зміни до ліцензіїї на пальне: https://7eminar.ua/news/5092-licenziya-na-palne-yaki-dokumenti-podati-u-razi-zmini-vidomostei
а також ЗІР https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42662
Статтею 35 Закону № 3817 передбачено, що у разі зміни відомостей про наявність та ємність стаціонарних резервуарів, ємностей та/або споживчої тари, що використовуються для зберігання пального, подається заява про внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального. Ліцензіат зобов’язаний протягом 30 календарних днів з дня настання події, що спричинила відповідні зміни, подати до органу ліцензування заяву про внесення таких змін.
Для внесення змін до ліцензії на зберігання пального після введення в експлуатацію нового складу пального у вашому СФГ необхідно подати заяву до органу, який видав ліцензію, з оновленими даними про місткість резервуарів — за умови, що це та сама територія, на яку раніше була отримана ліцензія.
Якщо ж новий склад розташований на іншій території, за іншою адресою, потрібно отримати нову ліцензію, оскільки ліцензія видається на конкретне місце зберігання пального. Зміна території — це не зміна до діючої ліцензії, а окрема нова ліцензія. Попередню ліцензію, яка більше не використовується, слід анулювати, подавши заяву про припинення її дії.
Отримання нової ліцензії, внесення змін до чинної (якщо новий склад розташований на місці старого, без зміни адреси господарської діяльності), а також заява про припинення дії ліцензії у разі закриття складу — оформлюються за однією і тією ж формою, яка має код J1304606:
«Заява щодо ліцензії на право зберігання пального».
Порядок заповнення заяв у всіх зазначених випадках встановлено Постановою КМУ № 374:
https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/postanovi-kabinetu-ministr/79543.html,
де відповідний розділ містить докладне пояснення щодо заповнення заяви по рядках.
Однак, звертаємо увагу: на практиці виникають певні невідповідності між вимогами, викладеними в Постанові № 374, та фактичною роботою системи. Наприклад, у заявах про зміну чи припинення ліцензії вказано, що рядки 5 і 7 не заповнюються, але без їх заповнення заява може не пройти перевірку в електронній системі.
У зв’язку з цим податкові органи наразі рекомендують:
або все ж заповнювати ці рядки, попри вказівки в Постанові;
або зберегти заяву у форматі PDF та направити її через листування в електронному кабінеті платника податків.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Повернення коштів постачальником: вплив на ліміт ФОП 2 групи
Як розрахувати компенсацію за невикористану відпустку працівника
Чисельність працівників з інвалідністю в об'єднаній звітності: нюанси
Перехід з бухгалтера на посаду головного бухгалтера: нюанси
Якщо основне місце роботи - бухгалтер (0,8 ставки), та за внутрішним …

