Облік нагород та прав на використання товарних знаків підприємства
Вважаємо, що такі послуги найдоцільніше обліковувати як витрати на збут/просування/маркетинг/рекламу, а не як нематеріальні активи.
Оскільки витрати на рекламу і просування прямо виключено зі складу нематеріальних активів (п. 9 НПСБО 8 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0750-99#o45 ).
Відповідно до п.6 НП(С)БО 8 "Нематеріальні активи" "Придбаний або отриманий нематеріальний актив
відображається в балансі, якщо існує імовірність одержання
майбутніх економічних вигод, пов'язаних з його використанням, та
його вартість може бути достовірно визначена".
Тому, якщо на Вашу думку отримання цих знаків та нагород призведе до майбутніх економічних вигід, тоді їх доречно обліковувати в складі нематеріальних активів.
На нашу думку майбутня економічна вигода від таких нагород, статусів, брендових знаків — дуже туманна та не має чіткої оцінки, з великою ймовірністю майбутні вигоди не можуть бути достовірно спрогнозовані і конкретно оцінені, тому такі витрати слід визнавати витратами періоду, в якому вони здійснені.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи зобов'язаний ФОП 3 групи подавати звіт фінмон
Підкажіть будь ласка, чи повинен ФОП 3 групи, який надає …
Проблеми з виплатою зарплати через недостатній ЄСВ: рішення
При виплаті …
Виправлення помилки з ЄСВ: терміни та штрафні санкції
Виправлення помилки в звіті: розподіл відпускних і зарплати
Податкові наслідки відображення актів виконаних робіт у 2024 році
Зміна юридичної адреси ТОВ: заповнення заяви для реєстрації
Перехід ФОП на єдиний податок: реєстрація ПН у 2026 році
Курсові різниці та доходи ФОП при валютних операціях
Який КВЕД обрати для оренди приміщення та комунальних послуг
Подання форми F0200126 для ФОП на загальній системі
Крайній термін для взяття податкового кредиту з ПДВ 2025 року
Дата блокування …

