Звільнення співробітника: виплати, відпустка та подання даних до ТЦК
При прийнятті на роботу працівник мав надати свій військово-обліковий документ. Якщо у ньому було зазначено, що працівник виключений з військового обліку, по ньому військовий облік не ведеться і повідомлення про прийняття та звільнення до ТЦК не подаються. У іншому випадку необхідно було подати повідомлення про прийняття, прийняти його на військовий облік та при звільненні подати повідомлення до ТЦК.
Якщо його поставили на облік у ТЦК та визнали військовозобов’язаним у період роботи на Вашому підприємстві, зараз при звільненні треба подати повідомлення ТЦК обов’язково.
При звільненні йому необхідно виплатити тільки компенсацію відпустки згідно зі ст. 24 Закону про відпустки (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80#n258). Інших обов’язкових виплат законодавство не передбачає.
За минулі періоди по 23.12.2023 включно відпустка без збереження зарплати включається до стажу щорічної відпустки, а з 24.12.2023 - ні (згідно зі ст. 9 Закону про відпустки (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/504/96-%D0%B2%D1%80#n70))
Таким чином, компенсувати невикористані відпустки необхідно за період з 02.08.2021 по 23.12.2023. Якщо він має право тільки на стандартні 24 к.д. щорічної відпустки на рік і не використовував відпустку у період роботи, необхідно компенсувати 57 к.д. відпустки.
Згідно з п. 2 Порядку № 100 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/100-95-%D0%BF#n42) розрахунковим періодом для компенсації відпустки буде:
- місяці з січня по грудень 2023 року - для відпусток, право на які набуто по 31.12.2023 включно;
- попередні повні 12 місяців до місяця звільнення - для відпусток, право на які набуто з 01.01.2024.
У Вашому випадку компенсація відпустки вся буде за період до 31.12.2023, тому розрахунок буде за січень-грудень 2023 року.
При цьому період відпустки без збереження виключаємо з розрахунку на підставі п. 2 Порядку № 100.
Оскільки фактичного заробітку за 2023 рік немає, розрахунок проводимо відповідно до абзаців третього - п’ятого пункту 4 Порядку № 100 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/100-95-%D0%BF#Text) - з окладу, але не менше ніж із МЗП на дату звільнення. Оклад та МЗП беруться станом на день звільнення згідно з роз’ясненнями, наданими Мінекономіки на їх офіційному сайті (http://surl.li/qjdlm), а також у Листі від 13.02.2024 № 4707-05/10901-09.
Оклад*12/365 або 8000*12/365 - по більшій (оклад станом на день звільнення).
Потім отриману середню множимо на 57 к.д. і отримуємо компенсацію відпустки.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Є відповідь АІ
Можливість розміщення коштів ФОП на ощадному рахунку
Фоп 2,чи кошти які надійшли на р/р від підприємницької діяльності можна класти на ощадний рахунок і отримувати відсотки , розмір % маємо враховувати в ліміт Фопа ? дякую…
Відповідь АІ схвалено експертом
Заповнення РК до ПН: зміни назви та ознаки імпорту
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Чи потрібно ТОВ до 8 осіб подавати звіт по інвалідності
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Заповнення звіту по квотах: норми та особливості подачі
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Чи потрібен ФОП ПРРО для підписки на сервіс
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Ризики продажу товарів між ФОП та ТОВ на системах оподаткування
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Облік працівників з інвалідністю: повна чи часткова зайнятість
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…

