Податки при продажу автомобіля фізособою юридичній особі у 2025 році
Перший продаж легкового автомобіля в році згідно з п. 173.2 ПКУ оподатковується за нульовою ставкою. Якщо не оподатковується ПДФО, то автоматично не виникає і військовий збір. Юридична особа-покупець подає 4ДФ без податків з ознакою 105. Декларацію про майновий стан та доходи фізична особа з такого приводу не подає (п. 179.2 ПКУ).
Транспортний податок з автомобілів молодше 5 років нараховується тільки за ті автомобілі, які включені до переліку Мінекономіки та середня ринкова ціна яких, за даними Мінекономіки, перевищує 375 мінімальних зарплат. Фізичні особи самостійно нічого не нараховують та не сплачують, доки податкова служба не надішле податкове повідомлення-рішення. Якщо такий автомобіль дійсно підлягає транспортному податку, він буде нарахований за місяці, починаючи з місяця придбання і до місяця відчуження. Дані податкова служба отримує з реєстру МВС щодо перереєстрації на нового власника. Повідомлення надходить на адресу фізичної особи та відображається також у податковому кабінеті. До того, як таке повідомлення надійде, сплата податку не передбачена.
Перевірити, чи підлягає автомобіль транспортному податку на 2025 рік, можна в Переліку: https://me.gov.ua/vehicles/calculateprice?lang=uk-UA — потрібно завантажити перелік на 2025 рік та знайти своє авто за точним співпадінням марки, моделі, виду пального та віку. Якщо вік авто в техпаспорті визначено без дати, тільки рік (наприклад, 2024), то вважається, що дата випуску — 1 січня 2024 року. Якщо є точна дата — визначення ведеться за нею.
Жодної декларації транспортного податку фізична особа не подає. Вона лише сплачує нарахований податок (якщо є) за реквізитами, наданими у податковому повідомленні-рішенні. Це передбачено ст. 267.6 ПКУ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n6410
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Відповідь АІ схвалено експертом
Заповнення РК до ПН: зміни назви та ознаки імпорту
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Чи потрібно ТОВ до 8 осіб подавати звіт по інвалідності
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Заповнення звіту по квотах: норми та особливості подачі
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Чи потрібен ФОП ПРРО для підписки на сервіс
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Ризики продажу товарів між ФОП та ТОВ на системах оподаткування
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Облік працівників з інвалідністю: повна чи часткова зайнятість
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…


