Документ для відшкодування витрат при покупці товарів підприємству
Відшкодування працівнику витрачених ним власних коштів на користь підприємства, як правило, оформлюють відповідно до вимог пп. 170.9.1 — пп. 180.9.3 ПКУ, тобто складанням працівником авансового звіту з підкріпленням документів, що підтверджують витрати. Витрати на матеріали включаються до витрат підприємства, якщо: є первинні документи (чек, накладна), товари пов’язані з господарською діяльністю.
Надати бухгалтерії документи для підтвердження витрат на оплату товару (квитанцію чи чек оригінал) Видаткову накладну на товар, щоб оприбуткувати ці товари або чек з розшифруванням найменування товару, потрібно в періоді фактичної оплати працівником цих витрат. Перерахування здійснюється на картковий рахунок працівника згідно з авансовим звітом, доцільно проводити за реквізитами карткового рахунку у форматі IBAN.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи нараховується доплата за роботу у вихідні дні
Де знайти списки ФОПів для перевірки у 2026 році
Чи враховуються інші операційні доходи при розрахунку прибутку
Інші операційні доходи 2120
Як правильно виписати ПН з заокругленням для ПДВ
Відсутність відповіді на запитання щодо зарплати викликає занепокоєння
Ставки податків для ФОП на спрощеній системі з 2026 року
Врахування відпустки за свій рахунок при звільненні працівника
Штраф за відсутність медогляду: що потрібно знати роботодавцям
Компенсація за невикористану відпустку: правила та терміни виплати
Чи може працівник написати заяву на компенсацію невикористаної щорічної основної відпустки …

