Заголовок тимчасово відсутній
Дійсно, згідно із загальними вимогами п.183.2 ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4409 ) у Вашому випадку потрібно надати датою не пізніше 10/03/25 р. заяву ф.№ 1-ПДВ.
Та також передбачено згідно з п.183.10 ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4409 ), що «будь-яка особа, яка підлягає обов'язковій реєстрації як платник податку, і у випадках та в порядку, передбачених цією статтею, не подала до контролюючого органу реєстраційну заяву, несе відповідальність за ненарахування або несплату цього податку на рівні зареєстрованого платника без права нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування».
Тобто у разі виявлення порушення податківці нарахують ПДВ за операціями, які відбуваються починаючи з 11/03/25 року по дату реєстрації платником ПДВ, та також передбачено застосування штрафу згідно з п.123.1 ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n2416 ) в розмірі 10% суми ПДВ, або у разі якщо визнають, що це здійснено умисно – 25% суми ПДВ (п.123.2 ПКУ, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n2416 ). Та також буде нараховано пеня за несвоєчасну сплату (ст.129 ПКУ, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n2457 ).
Разом з тим у разі відсутності таких операцій немає і бази для нарахування такого штрафу.
Єдине, що може бути при перевірки - це застосування при перевірки ст.163.-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n1391 ), де передбачено за «відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України, - накладення штрафу у розмірі від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Тобто від 85 до 170 грн. При цьому штраф застосовується за результатами перевірки – тобто один раз, а не на кожне з порушень окремо.
Щодо можливості не нараховувати заробітну плату – це можливо лише тоді, коли не оформлені трудові відносини між ТОВ та засновником як найманим працівником.
Але ж Ви вже зазначаєте, що він є директором. Тоді потрібно нараховувати, виходячи, наприклад, з 0,5 окладу, розрахованого в свою чергу з суми в розмірі трохи більше мінімальної заробітної плати.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено експертом
Оподаткування страхування життя працівників: ЄСВ, ПДФО та ВЗ
Чи потрібно звітувати про інвалідів без найнятих працівників
Відповідь АІ схвалено експертом
Алгоритм дій при зміні постачальника ПРРО для бізнесу
Оприбуткування плит OSB: чи потрібно і за якою вартістю
Відповідь АІ схвалено експертом
Включати працівника у звітність під час відпустки за свій рахунок
Звіт про внески на працевлаштування осіб з інвалідністю: необхідність
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Оплата через Вестерн Юніон для ФОП: нюанси та правила
Відповідь АІ схвалено експертом
Як правильно заповнити додаток 4 до звіту по СПД
Є відповідь АІ
Розбіжності в сумі ЄСВ, ПДФО та ВЗ при подачі звітності
Питання сплати ЄСВ та податкової декларації під час лікарняного
Чи потрібно подавати довідкову податкову декларацію про сплату ЄСВ? Чи потрібно сплати ЄСВ за вересень місяць ( місяць в якому…
Відповідь АІ схвалено експертом
Оплата праці за відрядження для сумісника: як правильно розрахувати
Проблеми з реєстрацією ПН: права покупця та можливі штрафи
Алгоритм дій для ФОП з ПДВ при ризиковому статусі
Виписка податкової на передплату без коригування після повернення товару
Відповідь АІ відхилено експертом
Переоцінка валюти на валютному рахунку: що потрібно знати
Відповідь АІ схвалено експертом
Уточнення щодо подання звіту 4ДФ та недостачі копійок
Оподаткування доходів від продажу товарів через OLX і післяплату
Відповідь АІ відхилено експертом


