Заголовок тимчасово відсутній
В положені обумовлені додаткові пільги для співробітників.
Прохання допомогти з оподаткуванням а саме , до яких видів нарах. можемо застосовувати пільгу ПДФО , які види нарах. не входять до ФОП, які види ( матеріальної ) допомоги цілова яка не цільова , яку можемо відносити до разових а яку до систематичних.
-Допомога при одруженні
-Доп. при народженні дитини
-Доп. після виходу з відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею 6 місяців
-Доп. на поховання близьких родичів Працівника
-Доп. при важкому захворюванні/травмі
-Доп. при критичних життєвих випадках
-Доп. у разі інших негативних обставин соціального храк.
Всі ці допомоги підлягають оподаткуванню ПДФО та ВЗ.
Нецільова допомога - це допомога, яка не передбачена в колективному договорі, надається на невизначені цілі і може бути надана лише окремим працівникам. Щоб взагалі не було оподаткування достатньо написати заяву на матеріальну допомогу за сімейними обставинами. Але ще раз підкреслю - тільки для окремих працівників. Всім або більшості - податківці розцінять як систематичну допомогу, яка включається до фонду оплати праці.
Взагалі без оподаткування можна надати допомогу на лікування (п.165.1.19 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20250101#n3699) за наявності відповідних підтвердних документів, що підтверджують цільовий характер надання грошових коштів на оплату лікування або медичного обслуговування (в разі здійснення попередньої оплати таких послуг) або факт надання послуг з лікування або медичного обслуговування платника податку (якщо оплата здійснюється після надання таких послуг).
Такими підтвердними документами можуть бути документи, що підтверджують потребу фізичної особи - платника податку в лікуванні та медичному обслуговуванні, документи про надання таких послуг, обсяги та вартість таких послуг. Зокрема це договори, платіжні та розрахункові документи, акти надання послуг, інші відповідні документи в залежності від необхідного лікування або медичного обслуговування.
Щодо ЄСВ. Пунктом 1 розд.1 Перелеліку 1170 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1170-2010-%D0%BF#o14 визначено, що не є базою для нарахування ЄСВ соціальні допомоги та виплати, встановлені колективним договором (працівникам, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, на народження дитини, сім'ям з неповнолітніми дітьми тощо. Тож на перші три допомоги ЄСВ можна не нараховувати, якщо передбачити ці допомоги в колективному договорі.
Без ЄСВ також виплачується допомога на поховання (п.14 розд.І Переліку 1170).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Здача в оренду житлової нерухомості ФОП: нотаріальне посвідчення
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Складення податкової накладної при договорі комісії з ПДВ
Ліквідація ФОП 3 групи: потрібен додаток 1 у декларації
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Алгоритм дій бухгалтера при передачі станка фірмі
Подвійне оподаткування ПДВ: ризики та наслідки для підприємства
Пенсія по інвалідності та пільги зі сплати ЄСВ для ФОП
Вибір КВЕД для податкової накладної при ремонті приміщення
Об'єднаний звіт для ФОП з найманим працівником у вересні
Відповідь АІ схвалено експертом
Нарахування заробітної плати директору на послуги в БАС проф
Налаштування 20-ОПП для орендованих приміщень та майданчика
ТОВ вирішило продавати вживані та завезені авто на майданчику
Взяло в оренду нежитлове приміщення в 40 кв м та відкритий майданчик 100 кв м Питання: як в 20-ОПП назвати ці об'єкти орендовані, офіс по юр адресі маємо вже…
Включення премії та максимального ЄСВ у декретний лікарняний
Питання по розрахунку: В грудні 2025 року була нарахована виплачена премія за 3-й 2025р. Чи включається сума премії в розрахунок декретних саме в цьому…
Питання щодо вихідних та оплати праці працівників ФОП
Відповідь АІ схвалено експертом
Нарахування ПДВ при безкоштовному розповсюдженні товарів: дати важливі
Відповідь АІ схвалено експертом
Вплив закінчення оренди на неамортизовані витрати підприємства
Є відповідь АІ
Формування податкової накладної при оплаті від іншого ФОП
Навчання керівника з військового обліку: чи є нові нюанси
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Питання реєстрації ПДВ та обов'язків платника у жовтні
02.10.26 р. ТОВ подало заяву на добровільну реєстрацію платником ПДВ з 01.11.26 р., ліміт в 1 млн грн не перевищено. 05.10.26р. в електронному кабінеті є дані про реєстрацію платником ПДВ з 01.11.26 р. Є вірогідність, що до кінця місяця ТОВ перевищить ліміт в 1 млн…

