Лектор відеокурсу
-
Галина Морозовська
Незалежний бухгалтер-експерт з оподаткування та обліку
Про що дізнаєтесь?
- Первинні документи: визначення, вимоги, обовязкові реквізити, мова
- Помилки у первинних документах та затримка в отриманні: ризики та наслідки, порядок виправлення
- Зберігання первинних документів: строки, вимоги, знищення, втрата, штрафи
5(38)
Урок 1. Роль первинного документа для бухобліку, оподаткування, доказу у суді
Галина Морозовська
5(38)
5(36)
Урок 2. Що є первинним документом: договір, рахунок-фактура, калькуляція, бухдовідка, митна декларація
Галина Морозовська
5(36)
4.9(34)
Урок 3. Дублікат, копія первинного документа: чи можуть замінити оригінал?
Галина Морозовська
4.9(34)
4.9(38)
Урок 4. Паперовий та е-документообіг: вимоги, чи треба обумовлювати (домовлятися) з контрагентом
Галина Морозовська
4.9(38)
4.9(28)
Урок 5. Мова первинних документів. Чи треба перекладати первинні документи, складені іноземною мовою?
Галина Морозовська
4.9(28)
4.9(29)
Урок 6. Вимоги до складання. Форма первинних документів. Типові формидля ОЗ, нематактивів, запасів, інвентаризації тощо.
Галина Морозовська
4.9(29)
5(27)
Урок 7. Бухгалтерська довідка: у яких випадках це незамінний первинний документ?
Галина Морозовська
5(27)
5(26)
Урок 1. Які реквізити обов'язкові, а які додаткові? Код ЄДРПОУ. Печатка. Номер. Чи треба зважати на ДСТУ щодо реквізитів первинки?
Галина Морозовська
5(26)
4.8(27)
Урок 2. Дата складання. Що є датою складання електронного документа
Галина Морозовська
4.8(27)
5(25)
Урок 3. Посада, прізвище та підпис. Як підписуються електронні документи?
Галина Морозовська
5(25)
5(22)
Урок 4. Зміст та обсяг операції
Галина Морозовська
5(22)
5(22)
Урок 5. Одиниця виміру
Галина Морозовська
5(22)
5(22)
Урок 6. Коректурний спосіб виправлення помилок в первинних документах
Галина Морозовська
5(22)
5(20)
Урок 1. Помилки в обов'язкових реквізитах - невизнання операції
Галина Морозовська
5(20)
5(20)
Урок 2. Первинні документи з ризиковими контрагентами: чи можуть зняти витрати, донарахувати ПДВ?
Галина Морозовська
5(20)
5(21)
Урок 3. Відсутні ТТН: алгоритм доведення реальності операцій. Судова практика
Галина Морозовська
5(21)
5(21)
Урок 4. Первинний документ є але операцію не підтверджує: коли є ризик перетворення на "папірець" ? Рекомендації Мінфіну.
Галина Морозовська
5(21)
5(26)
Урок 5. Запізнілі первинні документи: чи можна відобразити операцію на основі внутрішньої первинки? Рекомендації Мінфіну
Галина Морозовська
5(26)
5(25)
Урок 1. Строки зберігання первинних документів, у т. ч. електронних. Відповідальність за незбереження первинних документів
Галина Морозовська
5(25)
5(17)
Урок 2. Особливі вимоги до зберігання електронних документів. Чи може зберігати стороння організація?
Галина Морозовська
5(17)
4.9(19)
Урок 3. Які документи можна знищувати, передавати в архів?
Галина Морозовська
4.9(19)
5(19)
Урок 4. Втрачені (знищені) первинні документи – загальна процедура дій. Строки повідомлення ДПС та відновлення документів
Галина Морозовська
5(19)
5(13)
Урок 5. Втрата первинних документів через бойові дії/неможливість вивезення з окупованих територій – спеціальні правила повідомлення
Галина Морозовська
5(13)
0(0)
Cторінка після екзамену
0(0)
4612
Доброго дня
Виникла цікава ситуація:
Акт на введення в експлуатацію основного засобу оформлено та підписано усіма членами комісії 28 серпня, повноважна особа затвердить цей акт 9 вересня. Підприємство закривае мясяць 5-6 вересня.
До якого періоду треба віднести ввод основного засобу- серпень чи вересень?
Дякую за відповідь , гарного дня
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Дякую за курс🤗 в підсумковому тесті 4 і 5 питання однакові
Вітаю! Ваше зауваження передано організаторам.
Доброго дня. Уточніть будь ласка. Зазвичай в Медок приходить акт від постачальника з усіма реквізитами з їхнього боку, а з нашого тільки назва підприємства. Чи я правильно зрозуміла я повинна розблокувати документ, внести зміни: посаду і прізвище з нашого боку, підписати і направити контрагенту для перепідписання? Це правильні дії?
Дякую
МЕДОК наводить такий алгоритм редагування:
Якщо вхідний первинний документ (отриманий від контрагента) містить помилки або неточності, можливо виправити їх, створивши редакцію документа.
Для створення редакції на вкладці «Наступні дії» Виконайте команду «Відредагувати документ».
У вікні, що відкриється, введіть коментар до нової редакції (що пояснює контрагенту причину створення редакції).
Можливо обрати готовий коментар із довідника, натиснувши кнопку Можливі відповіді. Натисніть ОК
Відкриється вікно документа. Внесіть у документ бажані зміни, підпишіть його комплектом ЕП та відправте контрагенту для доопрацювання.
На вкладці «Редакції» автоматично фіксується дата та час редагування документа, а також назва особи, що вносила зміни у документ.
При виборі відповідного рядка вкладки Редакції відкривається вміст документа, що відповідає обраній редакції. Історію редагувань документа з коментарями будуть бачити всі сторони документообігу.
Документ може редагуватись нескінчену кількість разів, поки остаточний варіант не влаштує обидві сторони.
Докладно у відео: https://7eminar.ua/events/3032/5713
Дрібно оптова торгівля, юр. особа, заг. система. Чи можна на сайті виставити зразок договору і прописати, що товар, доставлений перевізником вважається доставленим і не потребує оригіналу підпису покупця у видатковій накладній, чи щось таке. Дуже багато накладних і не можливо примусити всіх покупців (особливо фіз. осіб) повернути другий екземпляр видаткової з підписом навіть в електронній формі.
Вітаю! Кінцеві споживачі на практиці не підписують та не повертають видаткові накладні. Тому, підтвердженням відправлення товару є документи від перевізника. Порядок документального оформлення для підтвердження операцій продажу товарів варто прописати в обліковій політиці, оскільки це документ, який регламентує порядок ведення обліку.
Також, видаткова накладна, яка містить підпис відповідальної особи постачальника та містить дані, що дають змогу ідентифікувати покупця (навіть за відсутності його підпису) є первинним документом, яким відображається факт передачі товару покупцю (ст. 9 Закону про бухоблік https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14).
Додатково відео на платформі: https://7eminar.ua/events/3939/8686
https://7eminar.ua/events/3165/6406
Юр. особа, оптова торгівля, заг. система. Дуже багато прибуткових накладних від постачальників. Підписуємо, або електронно, або, на вимогу постачальників, надсилаємо назад з оригіналами підписів Укропштою. Проблема з "нашими" екземплярами. Чи можна видати наказ про використання факсиміле директора і прописати, що "наші" прибуткові екземпляри накладних можна підписувати факсиміле? (тільки наші, бо постачальники факсиміле не хочуть). Чи можна факсиміле директора для цього передати бухгалтеру?
Вітаю!Діюче законодавство дозволяє використовувати факсиміле у господарській діяльності, але з рядом обмежень. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
Приписами частини третьої ст. 207 ЦКУ передбачено, що використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їх власноручних підписів, або іншим чином врегульовується порядок його використання сторонами.
Отже, для застосування факсимільного підпису для оформлення правочинів, вчинення інших господарських операцій, необхідна письмова згода сторін, яка може виражатись, зокрема, в укладеній між сторонами письмовій угоді, в якій погоджується використання факсиміле і зразки справжнього та факсимільного підписів посадових осіб або представників сторін договору чи іншого документу. Саме таким способом закріплюється юридична сила факсиміле як особистого підпису і засвідчені ним документи вважатимуться укладеними відповідно до вимог законодавства. Тобто, навіть, якщо ви застосовуєте факсимільне відтворення підпису, то з контрагентом це має бути погоджено, навіть якщо це на ваших екземплярах.
Чий підпис, той і має використовувати факсиміле свого підпису (адже факсиміле = власноручний підпис). Використання факсиміле — це не передання права підпису! Якщо, скажімо, керівник підприємства делегує комусь із працівників право підпису певних документів, то цей делегат матиме право підписувати документи своїм власноручним підписом, або своїм електронним підписом, або факсиміле СВОГО підпису.
Також інколи на практиці деякі підприємства видають наказ про використання факсимільного підпису (не плутати із переданням права підпису!). Одразу зазначимо, що законодавство не передбачає видання такого наказу, але водночас і не забороняє. Наприклад, наказом директора підприємства було затверджено Інструкцію про порядок використання на підприємстві факсиміле директора під час оформлення первинних документів, в якій було визначено перелік документів, в разі оформлення яких може бути використане факсиміле директора. Отже, такий наказ має право на життя, і в ньому серед іншого може бути зазначено таке:
які посадові особи можуть підписувати документи з використанням факсиміле;
перелік документів, які можуть бути підписані факсимільним підписом;
зразки факсимільних підписів посадових осіб;
особи, відповідальні за зберігання факсиміле.
Добрий день! Відсутність первинного документу на період складання фінансової звітності 2023 р. Перед складанням звітності контрагент не надав мені первинний документ, я склада акт про відстуність документу на суму 10000,00 грн. Після складання звіту прийшов оригінал документу на 9000,00 грн. Я вірно зрозуміла, я корригую в 2024 році і не лізу у 2023 р.
Вітаю! Ваше запитання передано лектору, гарного дня!
чому не відображається результат тесту? чому неможливо отримати сертифікат?
Вітаю! Ваше зауваження передано організаторам.
Стосовно того, що в ел. документі, крім самого ел. підпису все одно має бути вказано посаду і прізвище підписанта, при чому з обох боків і постачальника, і покупця. При цьому підписанта покупця може внести тільки сам постачальник (отримувач же в ел. документ зміни не внесе). Це виходить, що підписанти взагалі не зможуть ходити на лікарняні і у відпустки, бо як примусити Нову Пошту, наприклад, міняти в актах нашого директора на заступника кожного разу, як той захворіє чи піде у відпустку?
Вітаю! Ваше запитання передано лектору, гарного дня!
Перевірила в Медку. В жодному ел. документі від постачальників, навіть, якщо вказано посаду і прізвище особи, яка підписувала документ з їхнього боку, все одно не вказано посаду і прізвище нашого директора, який підписує у нас ел. документи. Це що значить, що всі 100% цих документів ДПС визнає недійсними?
Вітаю! Ваше запитання передано лектору, гарного дня!
Чи є судова практика, коли ДПС не визнала ел. первинний документ, бо було все, крім окремо у формі документу прописаних посади і прізвища текстом (хоча вони були в ел. підписі) і суд таки визнав такий ел. первинний документ чинним? Дуже треба, бо покупець, хоче, щоб ми не тільки нашу посаду і прізвище вказували, а і їхню, а нам для цього дуже багато змін в програму треба робити. Можна сказати, що це неможливо технічно.
Вітаю! Ваше запитання передано лектору, гарного дня!
Якщо нам постачальник надсилає електронну видаткову і там в них стоїть прописано посада, ім' я і прізвище людини, яке співпадає з цифровим підписом, але все одно вони не написали в самій формі документу посаду, ім'я і прізвище людини, яка буде підписувати документ з нашого боку (бо не знали,і ми вже, ясно, нічого самі туди не впишемо) і з нашого боку є тільки цифровий підпис, то чи ОК це ? І якщо ОК, тоді чим це відрізняється від того, що посаду і прізвище не буде вказано і з їхнього боку?
Вітаю! Ваше запитання передано лектору, гарного дня!
Чи може бути в електронному документі у формі самого документа поле "Відпустив" не заповненим, а тільки в електронному підписі буде вказано посада і прізвище людини, що підписала електронний документ?
Вітаю! Ваше запитання передано лектору, гарного дня!
Чи є проблема в тому, що у самій формі ел видаткової стоїть "Від постачальника" менеджер з продажу такий-то, а сам ел документ підписаний ел підписом директора? Чи є проблема, якщо "Від постачальника" - пусте поле, а далі "Відпустив" завскладом такий-то, а підписаний документ ТІЛЬКИ директором? Чи є проблема, чи немає, будемо вдячні за посилання на норму закону чи роз'яснення держоргану, чи судову практику, а то клієнт погрожує перестати купляти товар, а нам треба переналаштовувати всю програму.
Вітаю! Ваше запитання передано лектору, гарного дня!
"дата документа повинна бути хочаб до завершення звітного періоду" ? - як це? собівартість продукції, витрати періоду (не всі платники річний прибуток сдають) - моветон у наш час. Чому таке зневажливе ставлення до дати документу, вас подивляться платники и почнуть формувать усі документи 31 березня та 30 червня- "хочаб у періоді"? Ні, важающо на лекціях розказувати треба як правильно, як не правильно ми і сами можемо зробити
Вітаємо! Ваше зауваження передано лектору. Гарного дня!
Здрастуйте!
ФОПи здійснюють оптову, роздрібну торгівлю, відпускають товар зі складу, договори купівлі-продажу на товар не зі всіма контрагентами укладаються. Чи можна застосувувати первинні електронні документи на відпуск,продаж товару ФОПами у такому випадку?
Якщо не укладено договори купівлі-продажу, потрібно отримувати від ФОПів письмове погодження щодо застосування електронного документообігу?
Вітаю! Ваше запитання передано лектору, гарного дня!
уверена что реклама тут лишняя, это уже оплаченный сервис
Вітаю! Ваше зауваження було передано організаторам, гарного дня!
