Лектор online-школи
- 
Людмила Тимофеєва
Сертифікований аудитор, фахівець з оподаткування податком на прибуток та ПДВ 
Про що дізнаєтесь?
- Як правильно вести бухгалтерський облік
 - Первинні документи як основа обліку
 - Облік доходів, витрат та їх взаємозв'язок із прибутком
 - Фінансова звітність: заповнюємо без помилок
 
Сертифікат учасника
4.7(120)
Урок 1.1. Вивчаємо Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»
Людмила Тимофеєва
4.7(120)
4.8(93)
Урок 1.2. П(С)БО 7 «Основні засоби»
Людмила Тимофеєва
4.8(93)
4.7(68)
Урок 1.3. П(С)БО 7 «Основні засоби», П(С)БО 14 «Оренда», П(С)БО 27 «Необоротні активи, утримувані для продажу, та припинена діяльність»
Людмила Тимофеєва
4.7(68)
4.9(46)
Урок 1.4. П(С)БО 8 «Нематеріальні активи»
Людмила Тимофеєва
4.9(46)
4.9(44)
Урок 1.5. П(С)БО 9 «Запаси»
Людмила Тимофеєва
4.9(44)
4.6(40)
Урок 1.6. П(С)БО 10 «Дебіторська заборгованість»
Людмила Тимофеєва
4.6(40)
4.8(34)
Урок 1.7. П(С)БО 11 «Зобов’язання»
Людмила Тимофеєва
4.8(34)
4.5(31)
Урок 1.8. П(С)БО 12 «Фінансові інвестиції»
Людмила Тимофеєва
4.5(31)
4.6(28)
Урок 1.9. П(С)БО 31 «Фінансові витрати», П(С)БО 32 «Інвестиційна нерухомість»
Людмила Тимофеєва
4.6(28)
4.4(26)
Урок 1.10. П(С)БО 15 «Дохід»
Людмила Тимофеєва
4.4(26)
4.7(33)
Урок 1.11. П(С)БО 16 «Витрати»
Людмила Тимофеєва
4.7(33)
4.8(28)
Урок 1.12. П(С)БО 16 «Витрати»
Людмила Тимофеєва
4.8(28)
4.5(23)
Урок 1.13. П(С)БО 17 «Податок на прибуток»
Людмила Тимофеєва
4.5(23)
4.6(22)
Урок 1.14. П(С)БО 21 «Вплив змін валютних курсів»
Людмила Тимофеєва
4.6(22)
4.8(18)
Урок 1.15. П(С)БО 6 «Виправлення помилок та зміни у фінансових звітах»
Людмила Тимофеєва
4.8(18)
4.7(19)
Урок 1.16. П(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»
Людмила Тимофеєва
4.7(19)
4.8(16)
Урок 2.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан)
Людмила Тимофеєва
4.8(16)
5(11)
Урок 2.2. Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)
Людмила Тимофеєва
5(11)
24647
Доброго дня! ТОВ має на балансі офісне приміщення. На сьогоднішній день приміщення не використовується і готується під знесення. Чи потрібно нараховувати амортизацію на таке приміщення? Якщо - ні , чим це підтвердити? Дякую!
Доброго дня! ТОВ має на балансі офісне приміщення. На сьогоднішній день приміщення не використовується і готується під знесення. Чи потрібно нараховувати амортизацію на таке приміщення? Якщо - ні , чим це підтвердити? Дякую!
Кладец знаний и нюансов в простой, понятной форме. Спасибо!
На автомобілі встановлені строки корис.використ.5 р. та ліквідаційна вартість 0 грн., прямолін.метод аморт. Придбали нове авто у 2020 році. Якщо на нове авто встановити метод зменшення залишк.вартості, на старі теж треба змінювати метод амортизації? Чи можна встановити ліквід.вартість старих авто зараз перед початком нарахування аморт. за іншим методом без переоцінки?
На мою думку, основні засоби однієї групи доцільно амортизувати за одним методом нарахування амортизації. Тому можна змінити метод нарахування амортизації «старих» автомобілів без переоцінки. При цьому звертаю увагу, що при застосуванні методу зменшення залишкової вартості необхідно визначити ліквідаційну вартість.
ТзОВ займається гуртовою торгівлею, перебуває на загальній системі, не застосовує коригування на податкові різниці. Питання:
Як можна збільшити витрати? ( можливо за допомогою створення резервів, чи надання різних видів допомог)
Добрий день, Світлана!
Якщо підприємство не враховує податкові різниці при визначенні об’єкту оподаткування з податку на прибуток, то при створенні резервів відповідно до вимог НП(с)БО 11 і облікової політики підприємства збільшуються витрати і, відповідно, зменшується об’єкт оподаткування. Суми наданої підприємством безповоротної фінансової допомоги також збільшують витрати.
Підприємство сплатило обленерго за нестандартне приєднання до електромережі в сумі 200т.грн. В свою чергу підприємство закупило ще різних тмц, які були необхідні для такого підключення, це ще 50т.грн. Підскажіть, будь ласка, чи можемо ми ці витрати віднести на витрати даного періоду. Так як придбані тмц не можу віднести на поліпшення ОЗ, т.я. такого ОЗ не існує. Чи може я не вірно розумію.
Добрий день, Леся!
На мою думку, запаси, які використані для приєднання до електромережі, слід розглядати як безоплатно передані обленерго. Відповідно в бухгалтерському обліку: Дт 949 Кт Запаси. Тобто, зазначені запаси включаються до витрат.
Чи по можна зменшити непокриті збитки по рахунку 44 на суму отриманої цільової фінансової допомоги з бюджету на виплату заробітної плати, тобто допомогу не ставити на доход, а відразу списати на рахунок 44? Ми комунальне підприємство селищної ради. Звітність здаєм як мале підприємство. Розкажіть, будь ласка, які бухгалтерські проводки потрібно зробити по цільовій безповоротній фінансовій допомозі з бюджету та як відобразити в балансі.
Буду Вам дуже вдячна.
Добрий день, Валентина Борисівна!
Якщо спочатку отримано цільове фінансування, а потім підприємство витрачає його на виплату заробітної плати, то таку операцію слід відобразити наступним чином:
Дт 311 Кт 48 отримано цільове фінансування
Дт Витрати Кт 66 нараховано заробітну плату
Дт 66 Кт 311 виплачена заробітна плата
Дт 48 Кт 718 визнано дохід від цільового фінансування в сумі понесених витрат на заробітну плату.
У фінансовій звітності малого підприємства:
•	заборгованість за цільовим фінансуванням відображаємо в рядку 1595 Балансу
•	дохід від цільового фінансування показуємо в рядку 2120 Звіту про фінансові результати.
Большое спасибо за этот курс! Очень доступно и просто. Последний раз ПСБУ учила в институте. С теченем времени по-другому откладывается в голове)))
Дякую
Добрий день! Проценти за кредит у мікро та малого підприємства включаємо в первісну вартість об'єкта?
Добрий день! Відповідно до п. 4 П(с)БО 31: 4. Фінансові витрати визнаються: юридичними особами, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визнані мікропідприємствами, малими підприємствами, непідприємницькими товариствами, підприємствами, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності - витратами того звітного періоду, за який вони були нараховані (визнані зобов’язаннями). Тобто, для мікро і малих підприємств не передбачено включення процентів за кредит до вартості кваліфікаційного активу.
прискорений метод амортизації легкового автомобіля
Добрий день! В бухгалтерському обліку відповідно до п. 26 П(с)БО 7 амортизація основних засобів (крім інших необоротних матеріальних активів) нараховується із застосуванням таких методів: 1) прямолінійного, 2) зменшення залишкової вартості, 3) прискореного зменшення залишкової вартості, 4) кумулятивного, 5) виробничого. Метод амортизації обирається підприємством самостійно з урахуванням очікуваного способу отримання економічних вигод від його використання.
Добрий день Людмила бачу на платформі Семінар ком ваш курс П(С)БО від А до Я і П(С)БО легкий старт це два різні курси чи уроки ідентичні?
Доброго дня! Це два різні курси, з оновленими темами, хоча і частково програма співпадає. "П(С)БО: легкий старт" більш новий, радимо зараз переглядати саме його :)
На предприятии выходит из состава учредитель(50%) это юр.лицо нерезидент(конечные бенефициары-2 физ.лица)доля внесена в долларах в 2012 году и в уставе переведены в гривны.вместо фирмы-нерезидента планируется вход нового физ.лица-резидента.как в учёте отразить операции продажи/выкупа доли?нерезиденту надо ж будет вернуть долю в долларах по сегодняшнему курсу,верно?и эта операция не является объектом налога на репатриацию?додаток ПН не нужен?как эта операция будет отражаться в отчётности?заранее очень благодарна!
Добрий день! Якщо я правильно зрозуміла, то має місце операція з продажу корпоративних прав внаслідок чого відбувається зміна учасників Вашого товариства. Зміна учасників товариства не впливає на облік емітента корпоративних прав, оскільки ця операція здійснюється безпосередньо між продавцем і покупцем частки у статутному капіталі. Виходячи з принципу автономності в бухгалтерському обліку, особисте майно та зобов’язання власників не повинні відображатися у звітності підприємства. При продажу частки змінюється тільки склад учасників, а розмір власного капіталу залишається тим самим.
Доброго дня,Людмила! Прошу помощи разобраться в таком вопросе: мы-производители иногда продаем свою готовую продукцию за бюджетные деньги. Срабатывает ст.187.7 (НО-по оплате). Как правильно отразить НК на получение комплектующих для изготовления готовой продукции? НК-тоже по кассовому методу в таком случае? Дело в том, что мы можем закупать комплектующие на будущее, а не только на продажу за бюджетные деньги и НК отражаем по факту поступления комплектующих, деньги могут быть за них еще не оплачены. Что делать в такой ситуации?Большое спасибо!
Добрий день! Відповідно до 187.7 ПКУ: Датою виникнення податкових зобов'язань у разі постачання товарів/послуг з оплатою за рахунок бюджетних коштів є дата зарахування таких коштів на банківський рахунок платника податку або дата отримання відповідної компенсації у будь-якій іншій формі, включаючи зменшення заборгованості такого платника податку за його зобов'язаннями перед бюджетом. Податковий кредит відображається за загальним правилом, а саме за датою тієї події, що відбулася раніше: • дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; • дата отримання платником податку товарів/послуг.
Доброго дня! Ми-ОСББ(неприбутківці). 1) При складанні балансу за 2019р. я вказала суму отриманого відшкодування від держави на "теплий кредит" по заміні електрообладнання в будинку ( сальдо Кт 48.6) в рядку 1595.-довгострокові зобов'язання,цільове фінансування та забезпечення. Чи вірно я зробила? На протязі 2020 року я визнаю дохід від такого фінансування в сумі пропорційній амортизації. 2 ) В зв'зку з вищевикладеним залишок по довгостроковому кредиту (Кт 501) вказала в рядку-1600-короткострокові кредити банків... Прокоментуйте мої дії....буду вдячна за відповідь і поради......
Добрий день, Наталія!
Ви все правильно відобразили. І суму заборгованості, термін погашення якої складає 12 місяців з дати балансу правильно перевели до складу поточної. У формі №1-МС таку заборгованість правильно відобразили у рядку 1600.
Добрый день,Людмила.ТОВ подаёт годовой фин.отчетность с небольшой прибылью.Планируется увеличение объемов деятельности и выплата дивидендов поквартально.так можно делать?получается дивиденды будут выплачиваться наперед.финансовая отчётность останется годовая.авансовый взнос налога на прибыль лучше заплатить с выплатой дивидендов?спасибо!
Добрый день, Людмила! Во-первых, порядок выплаты дивидендов должен быть предусмотрен в уставных документах. В них определяются периодичность начисления и выплаты дивидендов, их форма и т.д. Решение о начислении и выплате принимается общим собранием (ООО) или решением собственника (Частное предприятие). Поскольку законодательством не запрещено выплачивать дивиденды до подачи годовой финансовой отчетности, то, по моему мнению, предприятие имеет право на квартальную выплату, если это предусмотрено уставом. Но следует учесть, что дивиденды – это часть прибыли, поэтому начислять дивиденды можно только в пределах прибыли отчетного квартала. Что касается авансового взноса по налогу на прибыль, то поскольку декларация по налогу на прибыль не подается ежеквартально, следует уплатить авансовый взнос при выплате дивидендов в порядке, предусмотренном ст. 57 НКУ. При этом напоминаю, что при выплате дивидендов физическим лицам, авансовый взнос не уплачивается.
Доброе утро, у меня закрылся доступ к лекциям, хотя курс оплачен. Почему видео запрещено к просмотру?
Ліліє, перевірте, чи Ви авторизовані на сайті: 7eminar.ua/profile
Здравствуйте . Если из склада перевозим товар на салон-магазин, включать ли эти затрат в стоимость товара ?? или это затраты сбыта ??
Спасибо
Добрый день! Если товар перевозится из склада в салон-магазин, то транспортные расходы включаются в состав расходов на сбыт, поскольку эти расходы уже не связаны с приобретением товара.
ТзОВ на балансі має мобільний телефон. Щомісяця працівник його поповнює через платіжний термінал за свої кошти і приносить в бухгалтерію чек такого платіжного терміналу. Питання - Чи можна на підставі цього чека працівнику вернути витрачені кошти, якщо працівник напише авансовий звіт - Чи можна на підставі цього авансового звіту ці кошти відносити на витрати піприємства.
Добрий день, Леся! В наведеній ситуації проблема пов’язана з тим, що чек платіжного терміналу не визнається первинним документом. Такі роз’яснення надаються не лише ДПСУ, а й НБУ, зокрема в листі від 28.11.2019 р. № 57-0007/62082 НБУ зазначає:Тобто, квитанція платіжного термінала лише підтверджує ініціювання переказу коштів з рахунку держателя ЕПЗ, а не факт продажу товару (отримання послуг). З огляду на зазначене, у разі використання ЕПЗ для оплати вартості товарів квитанція платіжного термінала не є розрахунковим документом у розумінні Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та Закону України "Про захист прав споживачів".Враховуючи наведене, такі суми витрат можуть вважатись не підтвердженими первинними документами.Відповідно, у контролюючих органів можуть виникнути питання щодо відображення витрат і щодо відшкодування коштів працівнику.
Доброго дня! Вибачаюсь,питання не зовсім по темі,але ніде не знайду відповідь на запитання. Якщо підпиємство працює за МСФЗ при нарахуванні податкової амортизації ліквідаційна вартість основних засобів враховується чи ні?заздалегідь вдячна за відповідь
Добрий день, Ірина!
За МСФЗ ліквідаційна вартість, як правило, дорівнює нулю. У виключних випадках, коли щодо основних засобів існує активний ринок і очікується припинення визнання основного засобу до вичерпання його економічних вигід, то окремим розпорядчим документом може встановлюватись ліквідаційна вартість.
Доброго дня! Комунальне підприємство, засновником якого є селищна рада, отримала в оперативне управління артезіанську свердловину від селищної ради, яка в свою чергу отримала цю скважину від бюджетної установи - районної лікарні згідно рішення сесії. Як правильно (якими проводками) поставити на баланс комунального підприємства об'єкт ОЗ? Комунальне підприємство є платником ПДВ, в акті приймання-передачі зазначена первісна вартість і знос. Дякую!
Добрий день, Людмила!Вважаю, що в даній ситуації свердловину слід обліковувати як безоплатно отриману. Дт Основні засоби (10) Кт Додатковий капітал (424) А нарахування амортизації будемо відображати щомісяця наступним чином: Дт Витрати Кт Амортизація (131) і одночасно Дт Додатковий капітал (424) Кт Дохід від безоплатно отриманих ОЗ (745) (в сумі нарахованої амортизації).
