Сертифікат учасника
4.8(76)
Урок 1. Вивчаємо Закон України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні»
Людмила Тимофеєва
4.8(76)
4.9(60)
Урок 2. П(с)БО 7 «Основні засоби»
Людмила Тимофеєва
4.9(60)
5(46)
Урок 3. П(с)БО 7 «Основні засоби», П(с)БО 14 «Оренда», П(с)БО 27 «Необоротні активи, утримувані для продажу, та припинена діяльність»
Людмила Тимофеєва
5(46)
4.9(33)
Урок 4. П(с)БО 8 «Нематеріальні активи»
Людмила Тимофеєва
4.9(33)
5(36)
Урок 5. П(с)БО 9 «Запаси»
Людмила Тимофеєва
5(36)
5(34)
Урок 6. П(с)БО 10 «Дебіторська заборгованість»
Людмила Тимофеєва
5(34)
5(31)
Урок 7. П(с)БО 11 «Зобов’язання»
Людмила Тимофеєва
5(31)
5(26)
Урок 8. П(с)БО 12 «Фінансові інвестиції»
Людмила Тимофеєва
5(26)
4.8(20)
Урок 9. П(с)БО 31 «Фінансові витрати», П(с)БО 32 «Інвестиційна нерухомість»
Людмила Тимофеєва
4.8(20)
5(20)
Урок 10. П(с)БО 15 «Дохід»
Людмила Тимофеєва
5(20)
4.9(22)
Урок 11. П(с)БО 16 «Витрати» (частина 1)
Людмила Тимофеєва
4.9(22)
5(21)
Урок 12. П(с)БО 16 «Витрати» (частина 2)
Людмила Тимофеєва
5(21)
4.6(23)
Урок 13. П(с)БО 17 «Податок на прибуток»
Людмила Тимофеєва
4.6(23)
5(15)
Урок 14. П(с)БО 21 «Вплив змін валютних курсів»
Людмила Тимофеєва
5(15)
4.8(15)
Урок 15. П(с)БО 6 «Виправлення помилок та зміни у фінансових звітах»
Людмила Тимофеєва
4.8(15)
4.9(12)
Урок 16. П(с)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»
Людмила Тимофеєва
4.9(12)
4.9(11)
Урок 1. «Баланс» («Звіт про фінансовий стан»)
Людмила Тимофеєва
4.9(11)
4.8(7)
Урок 2. «Звіт про фінансові результати» («Звіт про сукупний дохід»)
Людмила Тимофеєва
4.8(7)
35051
ФОП орендує у малого підприємства приміщення з 1 січня 2019 року.У договорі зазначено, що оплата здійснюється в кінці року, акт на послуги оренди також виписується 31 грудня. Як ці доходи повинні відображатися в балансі: в кожному кварталі рівними сумами, чи один раз на 31.12.19???
Дякую.
Доброго дня. Підприємство кілька років тому придбало будинок по договору міни за 562 тисячі гривень. Будинок в експлуатацію не вводили (залишився на 15 рахунку), зараз його продали за 100 тисяч при оцінці експерта 200 тисяч. На яку суму мені виписати ПЗ (562, 100 чи 200). Різницю між купівлею та продажем будинку (тобто 462 тисячі) віднести на ДТ 943???
скажіть будь ласка . я як початківець та слухач ваших лекцій працюючи в сфері контролю управліняської діяльності та її ефективності шляхом здійснення перевірки підприємств на основі подання підприємствами балансу, звіту про фінансовий результати, звіту про рух коштів, звіту про власний капітал та примітки до звітів, що складаються за звітний період. Скажіть будь ласка нарахування заробітної плати підконтрольним підприємствами, діяльністю яких управляє управитель входть до елементів, які відображаються в баласі, фінансововму звіті та/чи іншому переліченому вище документі фінансової звітності?
Доброго дня, підприємство займається утилізацією відходів, приймає замовлення, накопичує їх на складі , потім при досягненні необхідної маси відходів їх утилізує, запускаючи спеціальну піч. При цьому є витрати упаковка, паливо для роботи печі, додаткові суміші. Чи правильно я розумію, що ці витрати відносяться до собівартості послуг. Я їх накопичую на 23 рахунку, яким документом списати в 1с? Через виробництво послуги? Акти про утилізацію надаються відразу, а по факту утилізація відбувається пізніше (вище описала), як відобразити це правильно в обліковій політиці?
розкажіть в якому відео наведено інформацію про склад оборотно-сальдової відомості по рахунку № 207
Добрий день. Проконсультуйте, будь ласка, якщо на підприємстві обліковується програма бухгалтерського обліку Парус, як нематеріальний актив. Проте, вона давно не оновлюється та взагалі не використовується у діяльності. Чи можна ліквідувати (списати) даний нематеріальний актив? Як це правильно оформити? Дякую.
Якщо від використання об’єкта НМА неможливо отримати економічні вигоди, то його слід ліквідувати.
Оформленням вибуття об’єктів НМА з господарського обороту займається спеціальна комісія, призначена керівником підприємства.
Комісія складає акт вибуття (ліквідації) об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів (типова форма № НА-3). Типові форми первинного обліку об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів» затверджені наказом Міністерства фінансів України від 22.11.2004 р. № 732.
Акт затверджує керівник підприємства. На підставі такого акта, що надійшов до бухгалтерії, відомості про вибуття об’єкта НМА заносять в інвентарну картку (типової форми № НА-2).
Доброго дня! Хотілося , щоб підготували семінар по Таксономії. Оскільки, дана тема особливо актуальна. Дякую.
Дякую, Ви найкращий викладач бухгалтерського обліку!
В уроці 2 модуль 1 в прикладі нарахування амортиз за методом залишкової вартсоті є помилка. (1-3√3000/96000))=0,68 а не 0,5
В уроці 2 модуль 1 вказано наступне: 1 – √53000 / 96000) = 0,5
В такому вигляді помилка відсутня
Доброго дня, чи можна в Наказі про облікову політику зазначити змінні та постійні загальновиробничі витрати, не згадуючи при цьому про нормальну потужність (підприємство новостворене і розрахунок очікуваного обсягу діяльності не буде аргументованим, якщо я правильно зрозуміла урок)? У такому випадку всі постійні витрати є "умовно нерозподіленими"?
Новостворені підприємства обирають базу розподілу на підставі прогнозованих (планованих) даних. Якщо зміняться обставини, на яких базувався попередній вибір, базу розподілу переглядають.
Чи потрібно дисконтувати заборгованість за договорами фін.лізингу? Суми платежів прив'язані до курсу валюти. Нараховуємо сумові різниці.
Орендар за договором фінансового лізингу повинен врахувати такі вимоги Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 14 "Оренда":
5. Орендар відображає в бухгалтерському обліку одержаний у фінансову оренду об'єкт одночасно як актив і зобов'язання за найменшою на початок строку оренди оцінкою: справедливою вартістю активу або теперішньою вартістю суми мінімальних орендних платежів.
Різниця між сумою мінімальних орендних платежів та вартістю об'єкта фінансової оренди, за якою він був відображений у бухгалтерському обліку орендаря на початку строку фінансової оренди, є фінансовими витратами орендаря і відображається у бухгалтерському обліку і звітності лише в сумі, що відноситься до звітного періоду.
Розподіл фінансових витрат між звітними періодами протягом строку оренди здійснюється із застосуванням орендної ставки відсотка на залишок зобов'язань на початок звітного періоду.
Якщо в угоді про фінансову оренду не вказана орендна ставка відсотка, то для визначення теперішньої вартості суми мінімальних орендних платежів і розподілу фінансових витрат орендар застосовує ставку відсотка на можливі позики орендаря.
Інших правил відображення заборгованості за договором фінансового лізингу П(с)БО 14 не передбачено.
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як оприбуткувати вірно імпортний товар в інвойсі вартує 200 євро + поставка 10 євро 1. товару 200 євро Д28 К 632 2.послугу поставки 10 євро як дод.витрати проводити документом? Д 28 К 635 Дякую
Мова йде про транспортно-заготівельні витрати (ТЗВ). Спосіб їх відображення має бути зазначений в наказі про облікову політику, а саме один із двох методів:
• безпосереднього (прямого) включення до складу первісної вартості одиниці (найменування, групи, виду) придбаних товарів при їх оприбутковуванні;
• узагальнення на окремому субрахунку рахунка обліку товарів з подальшим розподілом за середнім відсотком.
Метод прямого включення до первісної вартості товарів застосовують у тих випадках, коли є можливість достовірно (точно) визначити суми ТЗВ, що можуть бути безпосередньо віднесені на вартість придбаних товарів.
Якщо обрано метод прямого включення ТЗВ, то:
Дт 281 Кт 632.1 200
Дт 281 Кт 632.2 10
Якщо обрано метод узагальнення
Дт 281 Кт 632.1 200
Дт 289 Кт 632.2 10
Запитання:
Заключили договір оренди заводу, деякий період виробництво не проводиться. Як правильно відобразити витрати на оренду щоб оминути 23рах?
Відповідь:
Якщо виробництво відсутнє у зв’язку з тривалим простоєм, то зазначені витрати слід вважати у складі інших операційних витрат та відображати по Дт 949.
Запитання:
Добрий день. Скажіть будь ласка , чи підлягає , на вашу думку , дисконтуванню поворотня фінансова допомога надана засновником на 3 роки, з урахуванням ПсБО 15.
Та чи вважаються довгостроковими зобов'язання які виникли 1.03.2015 , якщо термін погашення був 12 місяців , а потім продовжено ще на 12, та за якою вартістю їх необхідно обліковувати на дату балансу. Дякую
Відповідь:
На мою думку, відповідно до норм П(с)БО довгострокову поворотну безвідсоткову позику не потрібно дисконтувати.
Два основні аргументи:
1. Пункт 10 П(с)БО 11 згідно якого:
10. Довгострокові зобов'язання, на які нараховуються відсотки, відображаються в балансі за їх теперішньою вартістю.
Тобто, за теперішньою вартістю слід відображати лише довгострокові зобов’язання, на які нараховуються відсотки. Якщо позика безвідсоткова, то такої вимоги немає.
2. Позика є фінансовим інструментом, однак, П(с)БО 13 не встановлює порядку визначення справедливої вартості та амортизованої собівартості фінансових інструментів.
Така позиція і у судових рішеннях.
Зокрема, постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 28.03.2019 р. №826/9136/17, постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 06.02.2019 р. у справі №826/16321/18, постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 26.02.2019 р. у справі №826/1509/18, постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 18.09.2018 р. у справі №826/14449/17 та ін.
При цьому слід зазначити, що з’явився проект змін від МФУ до деяких П(с)БО в т.ч. і до п.10 П(с)БО11. Якщо проект стане наказом, то всі довгострокові зобов’язання (в т.ч.безпроцентні) будуть відображатись за теперішньою вартістю.
Щодо пролонгації дії договору позики. На мою думку, якщо термін погашення за пролонгованими зобов’язаннями не більше 12 місяців, то такі зобов’язання слід відображати як поточні (тобто не за теперішньою вартістю).
Добрий день. Скажіть будь ласка , чи підлягає , на вашу думку , дисконтуванню поворотня фінансова допомога надана засновником на 3 роки, з урахуванням ПсБО 15. Та чи вважаються довгостроковими зобов'язання які виникли 1.03.2015 , якщо терпіння погашення був 12 місяців , а потім продовжено ще на 12, та за якою вартістю їх необхідно обліковувати на дату балансу. Дякую.
Добрий день. Скажіть, чи можна один із обов"язкових реквізитів первинного документу-ПІБ відповідальної особи за складання документу прописати ручкою, якщо документ роздрукований з програми без цього реквізиту. Підпис відповідальної особи і печатка в наявності. Дякую.
Заключили договір оренди заводу,деякий період виробництво непроводиться.Як правильно відобразити витрати на оренду щоб оминути 23рах?
Запитання:
Добрий день. Укладено договір фінансового лізингу автомобіля в іноземній валюті. Щомісяця оплата лізингових платежів згідно графіку - в гривні з прив'язкою до діючого курсу банку. Як правильно відобразити бухгалтерські проведення, в т.ч. сумових різниць, які виникають в зв'язку із зміною валютного курсу. Дякую.
Відповідь:
Витрати чи доходи за сумовими різницями лізингоотримувачу слід відображати у складі інших операційних витрат чи інших операційних доходів.
Позиція МФУ у наведеному нижче листі.
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
31.07.2009 №31-34000-10-16/20869
Міністерство фінансів України на запит щодо відображення в бухгалтерському обліку операцій при розрахунках підприємства з постачальником повідомляє.
Відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 "Звіт про фінансові результати", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.03.99 № 87, доходи – це збільшення економічних вигод у вигляді надходження активів або зменшення зобов'язань, які призводять до зростання власного капіталу (крім зростання капіталу за рахунок внесків власників) за звітний період, а витрати – це зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, які призводять до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власниками) за звітний період.
З урахуванням наведеного, якщо відповідно до законодавства та умов договору грошовий еквівалент зобов'язання підприємства перед постачальником визначено в іноземній валюті, то в бухгалтерському обліку різниця, що виникає при погашенні зобов’язання, визнається іншими операційними доходами (витратами).
Документальне оформлення операцій, пов’язаних із надходженням матеріальних цінностей, врегульовано Методичними рекомендаціями з бухгалтерського обліку запасів, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 10.01.2007 № 2.
Запитання:
Якщо в первинному документі (накладній) в частині розшифровки підпису є тільки підписи без ФІБ + печатки з двох сторін (покупця і постачальника). Чи буде така накладна вважатись достовірною для відображення в обл.
Відповідь:
В накладній не передбачено проставлення печаток, отже відсутність печаток не призведе до невизнання такого первинного документу.
Що стосується відсутності ПІБ та посади осіб, що підписують накладну, то це є порушенням вимог статті 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в
Україні». В статті 9 зазначеного Закону визначені обов’язкові реквізити первинного документу, серед яких:
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Таким чином, відсутність обов’язкових реквізитів в первинному документі може ставити під сумнів легітимність такого документу і, відповідно, наявність підстав для відображення господарської операції в бухгалтерському обліку.
Запитання:
Якщо залишкова вартість основного засобу 0 грн., і закінчився термін експлуатації. Об'єкт продовжує експлуатуватись і проводяться поточні ремонти цих об'єктів. чи потрібно продовжувати термін експлуатації ОЗ (наказом?) Дякую.
Відповідь:
На мою думку, доцільно продовжити строк корисного використання, тим самим підприємство підтвердить, що такий «нульовий» об’єкт продовжує бути активом.
