Ви дізнаєтесь:
- Як вивести бажаний перелік звітів на початкову сторінку
- Які звіти можна сформувати в програмі BAS Бухгалтерія
- Яку інформацію можна отримати, проаналізувавши управлінські звіти
Зараз ми з вами розглянемо які існують звіти для прийняття управлінських рішень у програмі «BAS Бухгалтерія». Для цього ми можемо на вкладці, яка в нас запускається як початкова сторінка при відкритті програми, обираємо кнопку «Монітор керівника» і зробити налаштування, які показники діяльності підприємства ми хочемо бачити от на швидкому старті.
Клікаємо на кнопку «Настройки», обираємо які показники виводити й також в яких одиницях виміру (це можуть бути тисячі гривень або ж гривні). Зберігаємо налаштування. І таким чином при відкритті програми одразу на початковій сторінці ми побачимо основні показники діяльності нашого підприємства. Ось вони всі. Якщо зручніше в одиницях виміру «Гривні», змінимо назад, збережемо налаштування і будемо ще раз бачити відображення. Відображення залишків коштів, товарів в нас буде на поточну дату (робочу), а на відображення заборгованості й продажів буде терміном місяць, минулий (наприклад від поточної дати й назад на один місяць).
Тепер щодо звітності. В розділі «Керівнику» ми можемо перейти до розгляду основних звітів. Я б тут виділила звіти, які ми вже розглядали, це аналіз коштів наприклад. Також звіт доходи та витрати. І ще дуже зручний звіт залишки коштів у розрізі місяця зберігання, ми можемо поставити на будь-яку дату формування залишків, ну нехай у нас буде за січень, вибираємо дату, натискаємо «Сформувати» і ми бачимо залишки готівкові, залишки без готівки й в розрізі рахунків, на яких зберігаються (це рахунки всіх організацій наших, тому що ми не ставили аналітику по компанії). Наступний звіт, який ми також можемо брати для аналізу, це буде заборгованість покупців по строках боргу. Обираємо дату, на яку ми хочемо сформувати заборгованість.
Потім можемо перейти до налаштувань, розбити тут періоди, як вона має формуватися, можемо згрупувати в якому вигляді ми хочемо відображення, можемо вказати деталізацію по договору, можемо не вказувати, можемо додати додаткові деталізації, які в нас є. Сформуємо. І у такому вигляді ми побачимо звіт. Щоб налаштувати контроль заборгованості, враховувати коли її вважати простроченою, ми можемо перейти у пункт «Головне» – «Параметри обліку», на вкладці з розрахунками ми окремо вкажемо строки заборгованості для покупців і окремо для постачальників, збережемо їх і після цього у нас ще буде це враховуватись як прострочена заборгованість по терміну, який сплив, що ми зазначили в параметрах обліку у звіті про заборгованість покупців по строках боргу.
Ми можемо йому придати більш компактну форму, прибравши деталізацію по договору, ось так. Якщо деталізація по договору потрібна, ми її залишаємо. Ми можемо робити фільтр по конкретному покупцю чи по конкретному договору при формуванні. І аналогічний звіт, який ми беремо також до уваги, це заборгованість постачальникам по строках боргу. Відкриваємо, ставимо дату. Налаштування даного звіту аналогічно як заборгованість покупців, ми можемо створити багато інтервалів розбиття додавши новий і поставивши дату з і до, групування можемо змінити, ставити відбори. І виглядатиме цей звіт ось таким чином. Спочатку у нас іде заборгованість, яка є найбільшим розміром по простроченій і найбільшим терміном. Зараз приберемо групування, щоб було компактніше. Ну і далі йде у порядку зменшення заборгованості й звичайно з розбиттям по строках, які ми задавали у першій вкладці налаштувань. Ще один важливий звіт, який ми тут можемо взяти, це обігові кошти. Його структура не дуже зручна для відображення, але вона може нам дати показники, на які звернути увагу. Наприклад, щодо обігових коштів, тобто нам показують не тільки кошти, а ще наші матеріальні ресурси. Вкладка з запасами, ми бачимо які запаси в якому періоді при розбивці по місяцях ми мали в нашому розпорядженні і як вони змінювались протягом періоду звіту, який ми задали. Тобто ми можемо поставити звіт не обов'язково за рік, це може бути місяць. Наприклад, зробимо за січень, сформуємо й отримуємо ось таку деталізацію. Це вже по днях, якщо необхідно можемо зробити за один день даний звіт. Ось так виглядає.
Ну я знову повернусь до звіту про доходи й витрати. Сформуємо його. Він зручний тим, що він покаже основні показники за період або ж за місяць нашої діяльності підприємства враховуючи збиток або прибуток. Збиток у нас фіксується з мінусом і виділяється кольором. Наприклад, змінимо період з якого ми почали вести діяльність, тут має бути збиток, ось у нас з червоним і з мінусом.
Маєте професійні питання за темами відео?
Ставте їх експертам у сервісі «Особистий консультант» безлімітно й отримуйте відповіді на кожне протягом доби.
Щоб отримати роз’яснення від лекторів, скористайтеся розділом «Консультації лекторів». Відповіді надаються у відеоформаті щовівторка.