Відеоблоги

Введення початкових залишків для агропідприємства

Ви дізнаєтесь:

  • Як здійснюється імпорт залишків ТМЦ;
  • Як здійснюється імпорт ОЗ;
  • Як ввести початкові сумові залишки
Оберіть відео для перегляду

0(0)

Оцініть відео:

Введення початкових залишків для агропідприємства

00:07:44

Катерина Залива

0(0)

Оцініть відео:

Ми будемо говорити з вами про те, яким чином відобразити у функціоналі нашої програми («Дебет Плюс») внесення початкових залишків для агропідприємств. Робота в програмному продукті має поділ по певних ділянках або відповідно вони мають назву «підсистеми». Працюючи з кожною з них ми отримуємо доступ до довідників зі статичною інформацією, до певного роду господарських операцій або первинних документів, а також до відповідних звітів. Працюючи з кожною ділянкою ми можемо перейти до потрібної нам через перемикач. Якщо говорити про внесення початкових кількісних залишків по товарно-матеріальним цінностям, тобто на конкретну дату підприємство починає працювати у програмі, відповідно всі залишки, які є на балансі, мають бути належним чином перенесені.

Якщо говорити про відповідні підсистеми, то працюючи з «Управління торгівлею та ТМЦ» ми маємо змогу відображати наші запаси, малоцінні необоротні матеріальні активи, готову продукцію, послуги, капітальні інвестиції. Є окрема підсистема, яка має назву «Корпоративний облік основних засобів» для ведення необоротних активів, тобто основних засобів, нематеріальних активів. І відповідним чином ті цінності, які у нас є на балансі, мають бути імпортовані або занесені до програмного продукту. Спеціально для цього спеціалістами нашої компанії були розроблені відповідні шаблони в Excel форматі, які ви зараз бачите перед собою. Шляхом копіювання залишки певного підприємства переносяться у відповідні колонки: назва номенклатури, кількість, сума, матеріально-відповідальна особа та підрозділ за якими закріплені дані цінності. В процесі впровадження або навчання підприємства, за допомогою спеціального документа, який має відповідну назву, кількісні залишки, цінності заносяться шляхом імпорту, по прикладу, який ви зараз бачите на екрані. Всі рахуночки, які є на балансі (20, 15, 26, 27, 28), відповідним чином, шляхом імпорту, через пункт меню «Імпорт з xls-файлу», завантажується або імпортується до програми. Після того, коли це завдання виконано, бухгалтером здійснюється перевірка за допомогою формування звіту, «Оборотно-сальдової відомості». Та ті рахунки, які були занесені в кількісному виразі, шляхом відповідної функції, пункт меню «Сформувати сумові залишки», переносяться до балансу.

Подібним чином ми працюємо також з підсистемою «Корпоративний облік основних засобів». Ми маємо довідник основних засобів, в який виконується імпорт всіх карток, які на дану дату є на балансі підприємства. Тобто кожен об'єкт основного засобу має бути відповідним чином занесений за допомогою аналогічних шаблонів, де вказується інформація про назву основного засобу, інвентарний номер, дату введення в експлуатацію, скільки вартує, первісна вартість, залишкова, якщо є, ліквідаційна, сума нарахованого зносу тощо. Відповідним чином всі ці об'єкти завантажуються до довідника і потім ці суми переносяться до балансу.

Якщо говорити про рахунки, які не мають матеріального вираження, в програмі передбачений відповідний пункт меню, який звучить як «Введення/зміна за рахунком», внесення початкових сумових залишків. Давайте ми проглянемо це на прикладі рахунку 31 на відповідну дату, на початкову дату роботи в програмі, це може бути початок року, початок кварталу, початок місяця. Всі рахунки, які є на балансі, мають бути додані. Облік в програмі є аналітичним, тобто є змога відстежувати відповідну інформацію в розрізі певних довідників. Наприклад, якщо ми говоримо про рахунок 31, вноситься інформація в розрізі так званого довідника «Рахунки в банках», окремо поточний, окремо депозитний, окремо валютний євро, валютний долар і так далі. Відповідно після того, коли вся інформація повністю занесена, бухгалтер формує звіт, який дає змогу перевірити чи всі залишки на початок були коректно і правильно внесені до програми. Пункт меню «Баланс» – «Оборотний баланс» – «Розрахунок». На початкову дату балансу, в нашому випадку це 1 січня 2023 року, за допомогою відображених документів та за допомогою внесення всіх видів розрахунків, банківських рахунків, власного капіталу, різного роду незакритих рахуночків, які в нас відображаються на 1 січня, були зазначені відповідні суми й сальдо на початок по дебету та сальдо на початок по кредиту зрівнялися. Відповідно тільки після того, коли повністю занесені всі рахунки, бухгалтер або бухгалтерський відділ підприємства може починати працювати з поточними операціями й вносити відповідні документи та виконувати перевірку за допомогою звітності.