Відеоблоги

ЄСВ: як ФОП отримати Витяг з реєстру страхувальників

Ви дізнаєтесь:

  • Хто та з якою метою може отримати витяг з реєстру страхувальників.
  • Яким способом можна подати запит для отримання витягу і як це зробити через е-кабінет.
  • Як знайти витяг з реєстру страхувальників в е-кабінеті.
Оберіть відео для перегляду

5(13)

Оцініть відео:

ЄСВ: як ФОП отримати Витяг з реєстру страхувальників

00:10:51

Ольга Хільчук

5(13)

Оцініть відео:


Витяг з реєстру страхувальників, як перевірити чи є ви платником єдиного соціального внеску, як замовити безкоштовний витяг засобами електронного кабінету платника податків? Про все це по черзі у нашому відео.


Безкоштовний витяг з реєстру страхувальників через е-кабінет

Нещодавно Державна податкова служба оприлюднила інформацію щодо того, яким ідентифікатором форми користуватися для того, щоб подати запит для отримання витягу з реєстру страхувальників. Такий витяг ми можемо отримати як від імені юридичної особи, оскільки ми знаємо, що саме юридичні особи – роботодавці виступають платниками ЄСВ, а також категорії фізичної особи, можливо тої, яка добровільно підписала договір на участь в сплаті єдиного соціального внеску, або від імені фізичної особи – підприємця. В цьому відео ми поговоримо як від імені ФОПа отримати цю інформацію. Розглянемо практичний кейс від моменту подання заявки, до моменту отримання витягу. А найважливіший момент: де в електронному кабінеті його шукати. Вся ця процедура займе у нас декілька хвилин.


У своєму інформаційному повідомленні Державна податкова служба говорить, що такий запит ми можемо подати одним з трьох способів. Особисто до відповідного органу Державної податкової служби. Поштою надіслати до податкової служби за основним місцем обліку платника єдиного внеску або іншого контролюючого органу, тобто немає прив’язки. І в електронній формі засобами електронного зв’язку. Саме останній варіант для нас цікавий і знизу інформація, що такий запит формується за ідентифікатором форми для фізичних осіб – F1303801.


Формування запиту в е-кабінеті


Переходимо до Кабінету платника, використовуючи електронний цифровий підпис проходимо ідентифікацію, підтягуємо за місцем розташування електронний цифровий підпис, вводимо пароль захисту. Нагадую, що електронний кабінет платника податків знаходиться за адресою cabinet.tax.gov.ua.


Після зчитування ключа натискаємо «Увійти». Нам необхідно перейти до розділу «Ведення звітності». Формується такий документ в поточному місяці. Тобто на календарі лютий – формуємо в лютому, березень – відповідно березень. Він не прив’язується, це не звітний документ, тому він подається в місяці, який на календарі.


Натискаємо «Створити» і шукаємо ідентифікатор форми F1303801. Можна відсортувати. Якщо відсортовано у вас всі форми відображати, то такий звітний документ знаходиться на четвертій сторінці, F1303801. Натискаємо на відповідну стрічку. Переносить нас система уже безпосередньо до створення такого документа. Ми маємо вказати стан документа. Хоча тут є три типи документа, але я вже звернула увагу, що це не звітність, тому у нас завжди буде звітний документ. Номер однотипного в періоді, в мене вже третій, я вже декілька подала таких запитів.


Далі натискаємо «Створити». Обираєте код ДПІ до якої будете надсилати відповідний запит. Ви звернули увагу, що податкова служба зазначила у своєму повідомлені, що можна як за основним місцем обліку, так і до будь-якої іншої інспекції подати такий документ. Натиснули «Створити». Далі нас відкинуло до головного документа із вікном заповнення саме цього запиту. Отже, ми заповнюємо які критерії пошуку відомостей у реєстрі страхувальників нам необхідні. «Фізична особа», зазначаємо, активуємо це поле. Вказуємо податковий номер фізичної особи по якій ми хочемо отримати таку інформацію та відповідно найменування. Уся ця інформація, якщо відносно фізособи й ви зайшли в кабінет як фізособа, вказується знизу у відомостях про особу. Тобто можна скопіювати. Відомості про особу, яка подала запит: платник єдиного внеску / застрахована особа. Тобто я можу подати як застрахована особа відносно якої роблять соціальні внески і як платник єдиного внеску. Один з варіантів обираємо. Два активувати немає можливості. Далі телефон для здійснення зв’язку залишаємо і вказуємо хто здійснює подачу такого документа: особисто; керівник; особа, яка має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності; уповноважена особа. Це в тому випадку, якщо ви такий запит будете подавати на якусь іншу фізичну особу для того, щоб отримати інформацію.


Перевірка, підписання та подання запиту

Коли всі дані ми заповнили, натискаємо «Перевірити» (переходимо до верхньої стрічки документа). Документ успішно перевірений. Ми можемо зберегти. Апгрейд в електронному кабінеті: після збереження документа в деяких формах питає одразу чи бажаємо відправити документ на підпис. Якщо так, відповідно натискаємо цю кнопку і переходимо одразу до підписання. Тобто немає потреби зберігати документ і потім його виділяти, і ще раз підписувати. Так, підписати. І далі нас запитує чи надіслати документ. Натискаю «Так». Відповідно документ уже надісланий. Переходимо до категорії, знову ж таки, «Ведення звітності» і ось він у нас чорним кольором підсвічений, щойно надісланий, «Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (форма №1-ЗРС)». Знизу ви бачите попередньо поданий мною запит, який вже пройшов фінальну відповідь. Але в такому випадку відповідь фінальна, це квитанція №2, яка свідчить про те, що витяг сформований, запит опрацьовано, сформовано витяг з реєстру страхувальників. Ось ви бачите, детальна розшифровка і є номер відповідного документу. Однак яка особливість самого витягу ми тут не бачимо. Де ж його шукати в ресурсах електронного кабінету платника податків? Ну можливо для тих, хто звикли, уже просто. Це «Вхідні/вихідні документи» - «Вхідні документи». І ось ви бачите витяг з реєстру страхувальників. Зверніть увагу, що розділ «Вхідні/вихідні документи» теж оновився, у нас відбувся розподіл на п’ять категорій, а саме: Вхідні документи ДПС; Витяги з реєстрів; Квитанції; Повідомлення.


Отримання витягу в е-кабінеті

«Витяг з реєстру страхувальників», саме звідси ми отримуємо безпосередньо сам документ. Натискаємо двічі й ви бачите витяг з реєстру страхувальників. Що в ньому зазначено? Форма №2-ВРС. Тоді коли заявка форма №1-ВРС, відповідно документ-відповідь має іншу кодифікацію. Завантажую цей документ і відкриваю у форматі PDF. Вказано, що даний витяг сформований відповідно фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність. Вказані реєстраційні дані, хто сформував цей витяг і де перебуває особа на обліку як платник єдиного внеску. Код категорії страхувальника «213», розшифровка детальна. І ось у нас реєстраційний номер платника єдиного соціального внеску та дата взяття на облік платника єдиного внеску. Дата зняття порожня, я рахуюся на сьогодні платником. КВЕД, основний, по якому визначено клас професійного ризику. Крім того, знизу наводиться інформація. Якщо вона активна буде тут позначка щодо додаткових ознак. А саме: пенсіонер за віком (дата встановлення пенсії за віком, якщо таке має місце бути); особа з інвалідністю (дата встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги, дата закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність). Обов’язково зверніть увагу, що цей запит і витяг варто отримати тим фізичним особам – підприємцям, які припинили, ліквідувалися, для того, щоб перевірити, що дійсно з відповідного реєстру вони зняті з обліку, для того, щоб бути впевненим, що інформація у відповідних ресурсах міститься коректно щодо того, що ви припинили свою діяльність.

***

Залишайте свої коментарі. Будемо вдячні за позитивний відгук! 🤗